Jeg bliver altså nød til og spørge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.540 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. februar 2008

Pia

er der en grund til at flere af i dejlige quinder står og viser overarme på jeres profilbillede(?)
Ikke at det ikke ser godt ud.. for det gør det.. Dog ville jeg ikke selv gøre det, for så ville i få et billigt grin... I ville nemlig se en stor "muksel" der hænger ned af:$..
Men ligger der en historie bag billederne(?)(?)(?)

Hilsen den nysgerrige Pia med hænge muskler:))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2008

sbs78

hej Pia
det er en intern joke, de nye tøser fra juli 07 har:P En af dem sagde at Henrik så stærk ud :D og så mobbet de hende vist(L) tror det er noget i den stil:)

Knus sidsel

Anmeld

24. februar 2008

Tut

Hej Pia,

Vi (juli2007) har tidligere holdt til på netbaby, men da den blev meget langsom og til sidst gik ned, så rykkede vi alle sammen herover.

Som Sidsel har ret i, så er det fordi Henrik har et billede på sin profil hvor man kan se hans arme, og en af pigerne i vores gruppe skrev at hun synes at han så stærk ud, så det er for at moppe hende :D

Vi har faktisk fået ok fra henrik til at lave et tema billede hver uge vi kan have som profilbillede... Og næste uge ser det ud til at temaet bliver "morgenhår" :D

Hilsen

Mette - Juli 2007 mor

Anmeld

24. februar 2008

rlyn

hehh...klasse :D
Bliver sjovt at følge jeres temaer

Anmeld

24. februar 2008

Tynen

Ja, der skal ikke så meget til før man bliver "mobbet" inde på juli07 og tit udvikler det sig i alle mulige (og umulige) retninger :)

En lille sætningen blev til en række nye profilbilleder, som nu har udviklet sig videre til temabilleder.

Ja, lidt må man jo gøre for at spicy hverdagen som hjemmegående husmor op :D

Trine

Anmeld

24. februar 2008

Lillemy60

hehe ku være man i det hele taget bare skulle FÅ et billede i sin profil i stedet for intet *g*

Anmeld

25. februar 2008

Pia.

Som jeg har sagt før så er I da herlige... er da spændt på hvad de næste temaer bliver efter "morgenhår" *GGGG* Mon der kommer en uge med temaet "barrøv" *GGG*:P:D:P:D

God dag til alle stærke som mindre stærke piger...

Anmeld

25. februar 2008

Loggidut

barrøv....hmmmmm (?)
ja det kunne da være et tema...men mon det så betyder en røv på en bar...eller en røv der er bar....well, jeg tror lige jeg vil tage den op med pigerne...harhhhhhh....men mon ikke ham jernhenrik så strammer musklerne en tand mere....kan lige se hvis så mange quinder flashede deres vallede bagdel på et babyforum!
harhhhhhh...aj vi gir den bare gas, og gider ikke kede os...smil 8D

Anmeld

25. februar 2008

Rasmine

Jeg skrev bare:
"Henrik, du ser stærk ud"!

Og STRAKS piskes der en stemning op! ;)
Men hvilken fed stemning.
Vi har faktisk snakket om at lave "tema" billeder.
Såsom: morgenhårs-billeder osv.
Bare for at lave lidt sjov.

Det sjoveste er nok at stå hjemme og lave billederne.
De "kiksede" billeder er også vildt fede. (LÆS: de billeder som aldrig bliver vist her på Baby.dk) :P

Anmeld

25. februar 2008

Mikkelmusen

loggidut, der er vist noget med nøgenhed på billeder ikke er tilladt...
Jeg ved nu heller ikke om i ville kunne tåle at se min smækre mås ::))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.