Prævention efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. april 2011

Anonym trådstarter

Før min graviditet, var jeg på p-piller, hvilket jeg ikke ønsker at starte op på igen, da jeg ikke ønsker alle de hormoner i kroppen, og virker også fjollet, hvis vi evt skal starte pb op igen om 1½ års tid, specielt da jeg ikke har nemt ved at blive gravid pga PCOS. Kondomer har vi fundet ud af jeg ikke kan tåle, så p-piller og mini piller, og lignende samt kondomer er ikke en mulighed.

har overvejet en kobberspiral, men mange siger, de får kraftige blødninger af det, så ville jeg jo helst undgå, men hvad findes der ellers, og nogle som har erfarinegr med kobberspiral

nogle gode råd til prævention

på forhånd tak

man kan svare anonymt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Anonym trådstarter

18. april 2011

lykkekevin

jeg har selv humon spiral. og syntes bare det er lækkert. de først 3 til 4 mdr kan man bløde lidt mere har jeg fået at vide.. der efter skulle man gerne bløde mindre. jeg blødt før kun i 2 dag og meget meget lidt. så han vil skyde på jeg har 80% for at jeg stopper helt af med at blæde.

nu er det ikk længe siden og har nu ligesmå blødt lidt i en uge ca

men slet ikke noget volsomt.

og det gør ikke ondt at få den lagt

den kan jeg andbefale..

p-ring vil jeg ikke da jeg er blevet gravid på dn

Anmeld

7. maj 2011

Sabina

lykkekevin skriver:

jeg har selv humon spiral. og syntes bare det er lækkert. de først 3 til 4 mdr kan man bløde lidt mere har jeg fået at vide.. der efter skulle man gerne bløde mindre. jeg blødt før kun i 2 dag og meget meget lidt. så han vil skyde på jeg har 80% for at jeg stopper helt af med at blæde.

nu er det ikk længe siden og har nu ligesmå blødt lidt i en uge ca

men slet ikke noget volsomt.

og det gør ikke ondt at få den lagt

den kan jeg andbefale..

p-ring vil jeg ikke da jeg er blevet gravid på dn

Hormon spiral er ikke det samme some n kobber spiral .

Jeg havde kobberspiral da jeg blev gravid. Og nåede kun at have spiralen en måned, før lægen fandt ud af jeg var blevet gravid og skulle ha' den fjernet, blødte i en måned.

oftes med kobberspiraler er bødningen ofter og kraftigere.

Anmeld

7. maj 2011

Anonym trådstarter

Hormon spiral er ikke det samme some n kobber spiral .

Jeg havde kobberspiral da jeg blev gravid. Og nåede kun at have spiralen en måned, før lægen fandt ud af jeg var blevet gravid og skulle ha' den fjernet, blødte i en måned.

oftes med kobberspiraler er bødningen ofter og kraftigere.

ja så skal jeg slet ikke på den, og tak for svar vi har fundet løsningen, som bliver minipiller, og stopper nok noget før end først planglagt, og så må vi se hvornår nr 2 dukker op

Anmeld

8. maj 2011

Sabina

Anonym skriver:

ja så skal jeg slet ikke på den, og tak for svar vi har fundet løsningen, som bliver minipiller, og stopper nok noget før end først planglagt, og så må vi se hvornår nr 2 dukker op

Okay . Held og lykke med det hele

Anmeld

11. maj 2011

JustAnotherName

Anonym skriver:

Før min graviditet, var jeg på p-piller, hvilket jeg ikke ønsker at starte op på igen, da jeg ikke ønsker alle de hormoner i kroppen, og virker også fjollet, hvis vi evt skal starte pb op igen om 1½ års tid, specielt da jeg ikke har nemt ved at blive gravid pga PCOS. Kondomer har vi fundet ud af jeg ikke kan tåle, så p-piller og mini piller, og lignende samt kondomer er ikke en mulighed.

har overvejet en kobberspiral, men mange siger, de får kraftige blødninger af det, så ville jeg jo helst undgå, men hvad findes der ellers, og nogle som har erfarinegr med kobberspiral

nogle gode råd til prævention

på forhånd tak

man kan svare anonymt

Jeg får en minipille-indsprøjtning hos lægen hver 3. måned...
Ved ikk om dét var en mulighed for dig? Eller om du stadig ikke tåler det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.