20+0 :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. april 2011

chilotte

halvvejs og det er vidst en lille fodboldspiller der gemmer sig der inde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

lounika

chilotte skriver:

halvvejs og det er vidst en lille fodboldspiller der gemmer sig der inde

fin mave... ja halvvejs kan huske for 10 uger siden da jeg var der... tiden går bare så hurtig..  syntes lige jeg har været i uge 20 men nu siger den 30+1 .......  er du ved at gør klart til den lille.. er det din første??

Anmeld

17. april 2011

chilotte

ja man må sige det går pænt hurtigt ja det er den første og vi er så småt ved at gøre klar. min bedre halvdel skal bare have fjernet noget af sit legetøj så vi kan få lidt mere plads :p han har en "lille" togbane der fylder

Anmeld

17. april 2011

Jemion

Flot baby hule Kender godt det med at man føler man har en fodboldspiller i mavsen, har nemlig også en kommende fodboldspiller

Anmeld

19. april 2011

chilotte

tak   synes det føltes lidt mærkeligt og får også nogle chok engang i mellem  hehe  men det er da godt nok en fantastisk følelse og vide der gemmer sig en lille spirevip inde i maven på en

Anmeld

19. april 2011

Jemion

chilotte skriver:

tak   synes det føltes lidt mærkeligt og får også nogle chok engang i mellem  hehe  men det er da godt nok en fantastisk følelse og vide der gemmer sig en lille spirevip inde i maven på en

Velbekomme  Her er lillemandens nye hobby blevet at bruge min blære som fodbold   Men det er så bekræftigende, at få et puf en gang imellem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.