Jeg har ikke tyk mave mere :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

twinny

stort tillykke med lille mand...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Moar2011

storm kommer ikke hjem forløbelig, da han jo stadig er lille .. men han er kommet ud i hans egen vugge, men selvf stadig på børne afd.  han er en sej gut .. ..  og har fået baby tøj på ..

han er bare SÅ dejlig

jegg er ved at komme om på igen, får fjernet tisse pose idag, og så må vi se hvordan det går .. amning arbejder jeg lige på hiih .. av ens bryster hihi ..

tak for alle jeres hilserner, dejligt at se

Anmeld

18. april 2011

Moar2011

MaybeBaby skriver:

Tillykke tillykke tillykke. Glæder mig til at blive spammet med billeder!

der kommer billeder ligeså snart vi lige kan komme til det og har fundet lidt overskud ..

Anmeld

18. april 2011

lhn89

Dejligt at høre han klare det godt, selvom han kom lidt før (: ved I hvornår han ca. Kan komme med jer hjem? (:

Anmeld

18. april 2011

meem

Stort tillykke med ham !

Tænk engang, vi havde termin samme dag og jeg ska stadig vente ca 44 dage på min spire kommer ud

Anmeld

20. april 2011

Moar2011

lhn89 skriver:

Dejligt at høre han klare det godt, selvom han kom lidt før (: ved I hvornår han ca. Kan komme med jer hjem? (:

han er stærk ..

men i det han er for tidlig født, skal man ikke regne med at han kommer hjem før til min termin .. men nu må vi se

Han må måske komme med os på hotellet sidst i næste uge, og så kun være på børne afdelningen om natten .. men igen nu må vi se ..

han er så lækker, gæder mig til at vise jer ham ..

Anmeld

20. april 2011

Moar2011

meem skriver:

Stort tillykke med ham !

Tænk engang, vi havde termin samme dag og jeg ska stadig vente ca 44 dage på min spire kommer ud

ja, lige pludselig kan det hele bare gå igang.. hihi :p ..

det gjorde det jo ved mig .. hvor vandt gik og så var der jo ingen vej tilbage hihi ..

men glæd dig, synes det var en oplevelse

Anmeld

20. april 2011

Novbaby

STORT tillykke

Anmeld

20. april 2011

Moar2011

Novbaby skriver:

STORT tillykke

Mange tak ..

Anmeld

20. april 2011

lhn89

Babyklar skriver:

han er stærk ..

men i det han er for tidlig født, skal man ikke regne med at han kommer hjem før til min termin .. men nu må vi se

Han må måske komme med os på hotellet sidst i næste uge, og så kun være på børne afdelningen om natten .. men igen nu må vi se ..

han er så lækker, gæder mig til at vise jer ham ..

Dejligt at høre han er det. Vil da være dejligt, hvis I kunne få ham med over på hotellet! Men han har det godt, taget omstændighederne i betragtning? Og hvad med dig? Du har det stadig godt efter fødslen? Og jeg glæder mig i hvert fald også til at se ham! ;D heh.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.