18+0 med tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Rosa

Skøøøn babydunk! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Kofoed.

Rosa skriver:

Skøøøn babydunk! 

Maaange tak

Anmeld

18. april 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

tak smukke.

Det tror jeg også de har, men nu må de snart lade mor og far mærke dem.

Hvordan går det med jeres tøs ?

Ja, jeg venter også spændt på de første spark

Kommer de tidligere ved tvillingegraviditeter, eller hvordan søde?

Jaaa, tror og håber hun har det rigtig godt derinde Vi hørte ihvertfald hjertelyd til jordemoder i onsdags - så det var bare SKØNT

Anmeld

18. april 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Ja, jeg venter også spændt på de første spark

Kommer de tidligere ved tvillingegraviditeter, eller hvordan søde?

Jaaa, tror og håber hun har det rigtig godt derinde Vi hørte ihvertfald hjertelyd til jordemoder i onsdags - så det var bare SKØNT

Ja, de lader sig vente på sig.

Ja de mærkes lidt før, idet de fylder meget mere i maven, derfor mærker man som reelt de forskellige ting før. Men som alle andre, er der jo forskel fra person til person, jeg mærker tingene sent, men sådan er det.

Lækkert. Sagde jordmoder ellers noget?

Anmeld

18. april 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Ja, de lader sig vente på sig.

Ja de mærkes lidt før, idet de fylder meget mere i maven, derfor mærker man som reelt de forskellige ting før. Men som alle andre, er der jo forskel fra person til person, jeg mærker tingene sent, men sådan er det.

Lækkert. Sagde jordmoder ellers noget?

Arhh, hvor skønt - så kan de små banditter jo banke på indefra når som helst

Du skal vel også snart til MD så?

Ja, hun sagde hun var rigtig tilfreds med mig - og det jeg var sikker på var liv jeg havde mærket, sagde hun, at det nok ikke var - hvorimod det jeg så troede ikke var liv, det sagde hun, at det nu godt kunne have været... Hehe... Ved ikke om du forstod det, var også selv lidt forvirret

Anmeld

18. april 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Arhh, hvor skønt - så kan de små banditter jo banke på indefra når som helst

Du skal vel også snart til MD så?

Ja, hun sagde hun var rigtig tilfreds med mig - og det jeg var sikker på var liv jeg havde mærket, sagde hun, at det nok ikke var - hvorimod det jeg så troede ikke var liv, det sagde hun, at det nu godt kunne have været... Hehe... Ved ikke om du forstod det, var også selv lidt forvirret

Ja det mest normale for tvillinger er mellem 17+0 og 19+0, så det er meget tæt på

Ja næste fredag, hvor min far og stedmor skal med, så det bliver super lækkert, men det tager jo så også 1½ time for vores vedkommende.

Hvad med jer?

Uhh lækkert hun var det (forstod det godt )

Anmeld

19. april 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Ja det mest normale for tvillinger er mellem 17+0 og 19+0, så det er meget tæt på

Ja næste fredag, hvor min far og stedmor skal med, så det bliver super lækkert, men det tager jo så også 1½ time for vores vedkommende.

Hvad med jer?

Uhh lækkert hun var det (forstod det godt )

Uhh - hvor spændende søde

Så må de snart sparke fra sig derinde de 2 putter

Tror måske jeg mærkede lillepigen i dag - men man tør jo ikke rigtig tro på, at det er det man har mærket

Ej, hvor fedt... Bliver da en KÆMPE stor oplevelse for din far og stedmor... Nørrj, de må glæde sig

Vi må vente til den 9. maj, men det går nu nok også stærkt... Hehe...

Anmeld

20. april 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Uhh - hvor spændende søde

Så må de snart sparke fra sig derinde de 2 putter

Tror måske jeg mærkede lillepigen i dag - men man tør jo ikke rigtig tro på, at det er det man har mærket

Ej, hvor fedt... Bliver da en KÆMPE stor oplevelse for din far og stedmor... Nørrj, de må glæde sig

Vi må vente til den 9. maj, men det går nu nok også stærkt... Hehe...

Rigtig meget, og de har også sagt, at de ikke kan noget som helst fredag. Min bror ville ellers gerne have passet sin datter fra torsdag, men hun må ikke komme med ind, så det kan de i hvert fald ikke, hehe.

Uhh, spændende. Ja, man tror ikke rigtig på det.

Mon ikke, rart man har en dag, at se frem til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.