4 fantastiske nye kjoler til mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.589 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. april 2011

lounika

4 kjoler som ikke er brugt en eneste gang .. der kun klippet mærker af dem også hængt ind til alle de ander..

de er fra IKKE ryger hjem..

den grønne er  fra : samsøe-samsøe ogder står ikke en str i den men str 38-42 vil passe den for jeg var en 40 før jeg blev gravid og den sider bare...  men har ikke fået den brugt og der kommer nye til hele tiden.. den er helt nyy ikke vasket eller noget men prisen er klippet af. og ny prisen var 799,- men modtager alle bud.. man kan godt passe den selv om man er høj gravid da den er i strække stoff rigtig lækker at røre ved

den med perlietter i sort og sølv er en str M men den har ikke næget navn? den er også helt nuy ikke vasket bare hængt..

købs pris mener jeg var 350,- kan også give sig en del..

den pink/lyserrøde er en str xl men en lille en af dem da jeg jo som sagt var en str 40..   den er fra vila og der sider stadi dims i nakken fra prisen men selve pris er der ikk men ny og uvasket

købspris 399,-

den helt sorte: fra vila. str L og kan give sig en del også til gravid mave  :0) købs pris mener jeg var omkring 300,- ny og uvasket

kom evt med bud på dem sælger til en rimelig pris. så smid dit bud så ser vi på det sammen..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Novbaby

er billede nr 1 solgt??

Anmeld

12. maj 2011

lounika

Novbaby skriver:

er billede nr 1 solgt??

nej det er den ikke... den helt sorte du mener ik....

Anmeld

12. maj 2011

Guldet

lounika skriver:

4 kjoler som ikke er brugt en eneste gang .. der kun klippet mærker af dem også hængt ind til alle de ander..

den grønne er  fra : samsøe-samsøe ogder står ikke en str i den men str 38-42 vil passe den for jeg var en 40 før jeg blev gravid og den sider bare...  men har ikke fået den brugt og der kommer nye til hele tiden.. den er helt nyy ikke vasket eller noget men prisen er klippet af. og ny prisen var 799,- men modtager alle bud.. man kan godt passe den selv om man er høj gravid da den er i strække stoff rigtig lækker at røre ved

den med perlietter i sort og sølv er en str M men den har ikke næget navn? den er også helt nuy ikke vasket bare hængt..

den pink/lyserrøde er en str xl men en lille en af dem da jeg jo som sagt var en str 40..   den er fra vila og der sider stadi dims i nakken fra prisen men selve pris er der ikk men ny og uvasket

købspris 399,-

den helt sorte: fra vila. str L og kan give sig en del også til gravid mave  :0) købs pris mener jeg var omkring 300,- ny og uvasket

kom evt med bud på dem sælger til en rimelig pris. så smid dit bud så ser vi på det sammen..

billede 1 0g 2 er det den samme kjole?

Anmeld

12. maj 2011

lounika

LAURAS MOR skriver:

billede 1 0g 2 er det den samme kjole?

nej det er det ikke .. først og sidest bilde er samme men ikke den med perlietter der kun for fra

Anmeld

12. maj 2011

Guldet

oki.. sidder den meget tæt til kroppen?

Anmeld

12. maj 2011

StineW

lounika skriver:

købspris 399,-

Hejsa.

Hvor meget skal du have for paillet kjolen og den lilla?

Knus Stine

Anmeld

13. maj 2011

lounika

LAURAS MOR skriver:

oki.. sidder den meget tæt til kroppen?

den sorte?  tjaa alså det lige som en kjole inden i som sider" til " kroppen ikke sådan den er stram for jeg kan godt have den på nu hvor jeg er gravid også..  men ja den former sig efter barm og sådan så den sider pænt også er der det løse der ud over.. håber det gav svar på dit spørssmål

Anmeld

13. maj 2011

lounika

StineW skriver:

Hejsa.

Hvor meget skal du have for paillet kjolen og den lilla?

Knus Stine

haløj...  jamen du er velkommen med et bud på dem de er begge nye ubrugt kjoler    de har til sammen kostet 750 kr og de er helt nye men sælger dem billigt.... så har du lyst til at smide et bud

Anmeld

13. maj 2011

Novbaby

lounika skriver:

nej det er den ikke... den helt sorte du mener ik....

Mener den med palietterne hvor lang er den ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.