4 kjoler som ikke er brugt en eneste gang .. der kun klippet mærker af dem også hængt ind til alle de ander..
de er fra IKKE ryger hjem..
den grønne er fra : samsøe-samsøe ogder står ikke en str i den men str 38-42 vil passe den for jeg var en 40 før jeg blev gravid og den sider bare... men har ikke fået den brugt og der kommer nye til hele tiden.. den er helt nyy ikke vasket eller noget men prisen er klippet af. og ny prisen var 799,- men modtager alle bud.. man kan godt passe den selv om man er høj gravid da den er i strække stoff rigtig lækker at røre ved
den med perlietter i sort og sølv er en str M men den har ikke næget navn? den er også helt nuy ikke vasket bare hængt..
købs pris mener jeg var 350,- kan også give sig en del..
den pink/lyserrøde er en str xl men en lille en af dem da jeg jo som sagt var en str 40.. den er fra vila og der sider stadi dims i nakken fra prisen men selve pris er der ikk men ny og uvasket
købspris 399,-
den helt sorte: fra vila. str L og kan give sig en del også til gravid mave :0) købs pris mener jeg var omkring 300,- ny og uvasket
kom evt med bud på dem sælger til en rimelig pris. så smid dit bud så ser vi på det sammen..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld