kager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.077 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. april 2011

norenberg

så fik jeg lavet kager til mine sønners fest dag i morgen....Olivers dåb og Sebastians 1 års fødselsdag og selvfølgelig skulle store søster også have hendes egen kage...syntes jeg slap rimeig fra det...taget i betragtning jeg ikke har prøvet det før kun læst og set mig frem til det på nettet....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Manakauapo

Hvor er de flotte!

Anmeld

17. april 2011

ZamanogDania

De er rigtig flotte.

Elsker din baby figure.

Anmeld

17. april 2011

twinboys

norenberg skriver:

så fik jeg lavet kager til mine sønners fest dag i morgen....Olivers dåb og Sebastians 1 års fødselsdag og selvfølgelig skulle store søster også have hendes egen kage...syntes jeg slap rimeig fra det...taget i betragtning jeg ikke har prøvet det før kun læst og set mig frem til det på nettet....

waaaaaaaaaaaaaaaaaauuuw du er da for sej de er jo viiiiiiiiiiildt flotte

Anmeld

23. april 2011

signe.

norenberg skriver:

er det dine første kager??!! WOW de er flotte...

Anmeld

23. april 2011

Anne G

Det er virkelig nogle flotte kager  Vildt det er dine første kager

Anmeld

24. april 2011

Dot D

Fantastiske kager de er simpelthen flotte, og eftersom de er de første, så må jeg sige: SÅDAN

Anmeld

24. april 2011

MaliksMor

WauuuWW!

De er godt nok flotte

Anmeld

4. maj 2011

linemus

Det er rigtig flot gået! Undskyld, jeg aldrig fik svaret på din pb, men du kan jo også selv

Vh Line (med Cars-kagen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.