Billeder af Lille Nilan!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Lillefe

Turtles skriver:

Nåååårh dem Hehe ja så er verden lille..
Jeg kender kun Lasse, eller har mødt ham et par gange, har ikke mødt Christina endnu?

Men sjovt nok vi begge kender dem, og at vores børn hedder det samme specielle navn

Ja Lasse sagde til mig "sig mig hvad er der med det navn Nilan?" jeg gloede bare underligt på ham og sagde "hvad mener du?" så siger han "ja han kendte en og deres søn hed også Nilan" så måtte jeg lige forklare ham at der kun var 6 i danmark som hed det.. underligt han så kender to af dem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Turtles

Perl skriver:

Ja Lasse sagde til mig "sig mig hvad er der med det navn Nilan?" jeg gloede bare underligt på ham og sagde "hvad mener du?" så siger han "ja han kendte en og deres søn hed også Nilan" så måtte jeg lige forklare ham at der kun var 6 i danmark som hed det.. underligt han så kender to af dem!

Ja det er jo lige det.. Ret pudsigt at han lige kender de 2 ud af 6 som hedder det.. Ret vildt faktisk hehe..

Nå men vi kan jo bare konstatere at vi er gode til at finde flotte og specielle navne til vores børn

Anmeld

16. april 2011

Lillefe

Turtles skriver:

Ja det er jo lige det.. Ret pudsigt at han lige kender de 2 ud af 6 som hedder det.. Ret vildt faktisk hehe..

Nå men vi kan jo bare konstatere at vi er gode til at finde flotte og specielle navne til vores børn

Hehe jepz

Anmeld

17. april 2011

Magsen

ååårh charmetrold

hvornår er han fra? Jeg har Naomi fra 03. nov, de er vel meget tætte så

Anmeld

17. april 2011

Lillefe

Maggieh skriver:

ååårh charmetrold

hvornår er han fra? Jeg har Naomi fra 03. nov, de er vel meget tætte så

taaak han er fra den 20 oktober..

Anmeld

25. april 2011

nvm

Lillefe skriver:

Så er min dreng snart 6 måneder (på onsdag)

Og seriøst han vokser og vokser.. syntes han er lidt sej.. han kan nu stå med flad fod på gulvet! han flytter sine fødder meget lidt!!  Det han mangler nu er mere balancen. Ud over dette har jeg ikke målt ham et stykke tid sidst blev han målt til 69 cm... Men noget er der sket.. for han kan ikke passe sine str. 74 bodyer mere! det sjove er at det har faktisk mest været hans ben som er vokset men det lader altså til hans overkrop er vokset en del! uden de andre ting er.. for han arme er ikke helt lange nok til str 80 bluser.. *G* Nå det var lidt om min lille (store) dreng.. her er lidt billeder..

der har vi jo Ilinas mand

Anmeld

25. april 2011

Lillefe

nvm skriver:

der har vi jo Ilinas mand

hihi ja de (vi) må snart ses igen

Anmeld

26. april 2011

nvm

Lillefe skriver:

hihi ja de (vi) må snart ses igen

ja vi må da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.