Det er lidt længe siden jeg har skrevet herinde. Men dagene er jo lige pludselig blevet meget korte, når man skal på arbejde. Jeg når jo lige at hente børn inden 17, og så skal der jo laves mad, bade og putte børn(19/20). Derefter er det min tur til at sove, de fleste dage. 
Det går godt herhjemme, det er sidste dag Cassandra skal ha pencilin og skal i vuggestue igen efter påske, det tror jeg Jacob er glad for.
. Hun er blevet rigtig flot ingen eksem, nogen steder, håber bare det forbliver sådan, når hun ikke får medicin. Men de har hygget sig og er tit på legepladsen i løbet af dagen, de sidste 2 uger, når de er alene om dagen.
Cassandra har altid snakket meget, men ikek altid vcæret lige forståelig, men nej hvor er hun begyndt at snakke og endnu mere og siger sætninger med flere ord omkring 5-6 ord. Når vi ser tegnefilm, skal hun lige fortælle mig hvad der sker, eller kommer til at ske (ser tit de samme tegnefilm). Hun elsker EINSTIENS, vi har 1 og har lånt 1 dvd og nej hvor er de blevet set MEGET. Hun er meget opsat på at: "store jetfly yager dyrenes mellemmader", og DET MÅ DEN IKKE, og det er vigtigt at fortælle mig og især at jetfly ikke må.
Det går godt på arbejdet, og indtil videre er der ikke de store problemer, håber det bliver ved. Godt nok lidt hårdt, men så må jeg jo bare træne, og med et fitness world lige ved siden af, burde der ikke være nogen undskyldning for ikke at træne, måske lige råd til det.
Jeg glæder mig til påske( hvis jeg er RIGTIG heldig har jeg fri alle helligdagene), men skal arbejde lørdag. Jeg skal nemlig i ZOO(kryds fingre for godt vejr) med Jacob, ungerne og SUSANNE. JUHU

Glæder mig til at se hvad Cassandra siger til det, hun var sidst i Zoo på hendes 1 års fødselsdag, og der hyggede hun sig.