Et stykke tid siden sidst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. april 2011

lion

Det er lidt længe siden jeg har skrevet herinde. Men dagene er jo lige pludselig blevet meget korte, når man skal på arbejde. Jeg når jo lige at hente børn inden 17, og så skal der jo laves mad, bade og putte børn(19/20). Derefter er det  min tur til at sove, de fleste dage.

Det går godt herhjemme, det er sidste dag Cassandra skal ha pencilin og skal i vuggestue igen efter påske, det tror jeg Jacob er glad for. . Hun er blevet rigtig flot ingen eksem, nogen steder, håber bare det forbliver sådan, når hun ikke får medicin. Men de har hygget sig og er tit på legepladsen i løbet af dagen, de sidste 2 uger, når de er alene om dagen.

Cassandra har altid snakket meget, men ikek altid vcæret lige forståelig, men nej hvor er hun begyndt at snakke og endnu mere og siger sætninger med flere ord omkring 5-6 ord. Når vi ser tegnefilm, skal hun lige fortælle mig hvad der sker, eller kommer til at ske (ser tit de samme tegnefilm). Hun elsker EINSTIENS, vi har 1 og har lånt 1 dvd og nej hvor er de blevet set MEGET. Hun er meget opsat på at: "store jetfly yager dyrenes mellemmader", og DET MÅ DEN IKKE, og det er vigtigt at fortælle mig og især at jetfly ikke må.

Det går godt på arbejdet, og indtil videre er der ikke de store problemer, håber det bliver ved. Godt nok lidt hårdt, men så må jeg jo bare træne, og med et fitness world lige ved siden af, burde der ikke være nogen undskyldning for ikke at træne, måske lige råd til det.

Jeg glæder mig til påske( hvis jeg er RIGTIG heldig har jeg fri alle helligdagene), men skal arbejde lørdag.  Jeg skal nemlig i ZOO(kryds fingre for godt vejr) med Jacob, ungerne og  SUSANNE. JUHU

Glæder mig til at se hvad Cassandra siger til det, hun var sidst i Zoo på hendes 1 års fødselsdag, og der hyggede hun sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

JustAnotherName

Hvor er hun skøn. Og sikke dejligt at hendes eksem er helt væk nu.
  Håber det bliver væk nu så!!

Og så lige en hyldest til Cassandra :

Nu rejser vi afsted, vores rumskib følger med
Gennem sol og regn - Vi er Einsteins.
Kom ombord, så følger vi et spor,
sætter spørgsmåltegn - Vi er Einsteins.

Der er noget vi må gøre
vi tæller ned : 5 - 4 - 3 - 2 - 1
Alle hen til rumskib, så er vi klar
Bbbrrrrurh....

Vi rejser og ser nyt, i et rumskib der er rødt,
gennem sol og regn - Vi er Einsteins
Sætter spørgsmåltegn - Vi er Einsteins

KOM MED - AFTED
Vi er Einsteins
DU SKAL MED
De små Einsteins
YIIRHHH!

Anmeld

16. april 2011

anna-jonas

Dejligt at høre fra dig Helene.............

Hvor er det nogle skønne billeder af dine unger..............hvor bliver Cassandra dog smuk, og Julius bliver stor. Hvor bliver tiden dog af.

Anmeld

17. april 2011

lion

JustAnotherName skriver:

Hvor er hun skøn. Og sikke dejligt at hendes eksem er helt væk nu.
  Håber det bliver væk nu så!!

Og så lige en hyldest til Cassandra :

Nu rejser vi afsted, vores rumskib følger med
Gennem sol og regn - Vi er Einsteins.
sætter spørgsmåltegn - Vi er Einsteins.

Der er noget vi må gøre
vi tæller ned : 5 - 4 - 3 - 2 - 1
Alle hen til rumskib, så er vi klar
Bbbrrrrurh....

Vi rejser og ser nyt, i et rumskib der er rødt,
gennem sol og regn - Vi er Einsteins
Sætter spørgsmåltegn - Vi er Einsteins

KOM MED - AFTED
Vi er Einsteins
DU SKAL MED
De små Einsteins
YIIRHHH!

Jeg siger mange tak for sangen, sang den for Cassandra og hun lyttede efter og smilte over hele hovedet.

Jeg håber også det bliver væk.

Anmeld

17. april 2011

lion

anna-jonas skriver:

Dejligt at høre fra dig Helene.............

Hvor er det nogle skønne billeder af dine unger..............hvor bliver Cassandra dog smuk, og Julius bliver stor. Hvor bliver tiden dog af.

Tak Mette.

Jeg skal blive bedre til at være på og få læst f. eks dine indlæg.

Ja hun bliver bare smukkerer med tiden og han er bare blevet stor.

Ja tiden bliver væk lige for tiden.

Anmeld

17. april 2011

Vingummien

lion skriver:

Det er lidt længe siden jeg har skrevet herinde. Men dagene er jo lige pludselig blevet meget korte, når man skal på arbejde. Jeg når jo lige at hente børn inden 17, og så skal der jo laves mad, bade og putte børn(19/20). Derefter er det  min tur til at sove, de fleste dage.

Det går godt herhjemme, det er sidste dag Cassandra skal ha pencilin og skal i vuggestue igen efter påske, det tror jeg Jacob er glad for. . Hun er blevet rigtig flot ingen eksem, nogen steder, håber bare det forbliver sådan, når hun ikke får medicin. Men de har hygget sig og er tit på legepladsen i løbet af dagen, de sidste 2 uger, når de er alene om dagen.

Cassandra har altid snakket meget, men ikek altid vcæret lige forståelig, men nej hvor er hun begyndt at snakke og endnu mere og siger sætninger med flere ord omkring 5-6 ord. Når vi ser tegnefilm, skal hun lige fortælle mig hvad der sker, eller kommer til at ske (ser tit de samme tegnefilm). Hun elsker EINSTIENS, vi har 1 og har lånt 1 dvd og nej hvor er de blevet set MEGET. Hun er meget opsat på at: "store jetfly yager dyrenes mellemmader", og DET MÅ DEN IKKE, og det er vigtigt at fortælle mig og især at jetfly ikke må.

Det går godt på arbejdet, og indtil videre er der ikke de store problemer, håber det bliver ved. Godt nok lidt hårdt, men så må jeg jo bare træne, og med et fitness world lige ved siden af, burde der ikke være nogen undskyldning for ikke at træne, måske lige råd til det.

Jeg glæder mig til påske( hvis jeg er RIGTIG heldig har jeg fri alle helligdagene), men skal arbejde lørdag.  Jeg skal nemlig i ZOO(kryds fingre for godt vejr) med Jacob, ungerne og  SUSANNE. JUHU

Glæder mig til at se hvad Cassandra siger til det, hun var sidst i Zoo på hendes 1 års fødselsdag, og der hyggede hun sig.

Hun er altså bare usper dejlig den tøs Er altså også meget vigtigt at vi forældre ser hvad der sker i tv, især nu når det er så farligt og uvenligt det der sker

Bliver super godt i påsken, og super hyggeligt ud og se på farlige dyr

Håber ungerne kommer til at nyde det rigtig meget, og indtil videre der lover de stadig super godt vejr de dage, så det skal det bare blive

Anmeld

18. april 2011

lion

Vingummien skriver:

Hun er altså bare usper dejlig den tøs Er altså også meget vigtigt at vi forældre ser hvad der sker i tv, især nu når det er så farligt og uvenligt det der sker

Bliver super godt i påsken, og super hyggeligt ud og se på farlige dyr

Håber ungerne kommer til at nyde det rigtig meget, og indtil videre der lover de stadig super godt vejr de dage, så det skal det bare blive

Ja det bliver hyggeligt. Det SKAL bare blive godt vejr

Anmeld

18. april 2011

Vingummien

lion skriver:

Ja det bliver hyggeligt. Det SKAL bare blive godt vejr

ja

Anmeld

19. april 2011

Lilac

Hvor hyggeligt med en tur i zoo! Det har vi endnu ikke været med xxx, hvilket egentligt er lidt for dårligt! Tror han vil elske det!

Ja, dagene flyver bare når man først er hjemme der sidst på eftermiddagen! jeg synes også bare at ugen når at stryge afsted uden jeg overhovedet bemærker det! Hvilket gør at termin rykker sig tættere og tættere på og jeg synes nærmest jeg først lige har testet positiv! Det er for vildt!

Skønt at høre at det går godt på job  God Påske!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.