Smerter? Kan det være start skudet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Rikke vuholm

Hej alle jer der har født. Hvordan startede jeres veer? Jeg har hele dagen gået og haft lidt ondt i maven (er 36+4) som en slags sidestik. Jeg har kun ondt når jeg sidder eller ligger, men hvis jeg går lidt rundt så bliver smerterne næsten væk.

Kan det være veer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Rikke vuholm skriver:

Hej alle jer der har født. Hvordan startede jeres veer? Jeg har hele dagen gået og haft lidt ondt i maven (er 36+4) som en slags sidestik. Jeg har kun ondt når jeg sidder eller ligger, men hvis jeg går lidt rundt så bliver smerterne næsten væk.

Kan det være veer?

Jeg vågnede med smerter i lænden som gik ned i lårerne .. (-: Men mine plukveer sad i maven .. (-: Men hold øje med det ..

Anmeld

16. april 2011

Anneiris

Du er bestemt ikke i tvivl om når du får veer
Men det kan sikkert være plukveer, for de kan altså også være ret slemme. (Synes jeg)

Anmeld

16. april 2011

Rikke vuholm

det sidder også mest i maven

Anmeld

16. april 2011

Kvindemin

Rikke vuholm skriver:

det sidder også mest i maven

Det lyder ikke som om der er tegn nu, men man er jo forskellige. Så hvem ved

Anmeld

16. april 2011

VIPpigen

Mine veer startede som svage menssmerter i få sekunder (anede ikke det var veer) det var først sidst på dagen at det blev så slemt at jeg knækkede sammen over bordet ude i køkkenet over de smerter at jeg tænkte der var noget galt. Men vidste stadig ikke det var begyndende veer

Trækken ned i lårene kom om aftenen, og ondt i lænnen fik jeg først da presseveerne kom torsdag formiddag kl 10.15. Så det er MEGET forskelligt hvordan folk mærker veer. Jeg anede ikke jeg havde veer før vi kom til undersøgelse på sygehuset Jeg havde jo bare en smugle ondt, og vidste noget var i gære, men vidste ikke hvad.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.