Også ny her!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.536 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. februar 2008

Nadi

Hejsa :D

Jeg har lige oprettet mig som bruger herinde også efter at have brugt NB juli 2007. Jeg har ikke internet så der går lidt tid imellem mine indlæg, men håber det er iorden. Prøver ihvertfald at følge så godet med som muligt indtil det bliver installeret herhjemme.

Ville egentligt bare lige sige hej til jer alle sammen :)

-Nadi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2008

Githa

Hej Nadi,

Velkommen herind - håber du bliver glad for at være her, ligesom jeg selv håber at få noget ud af forummet.

Hvad er NB for noget?

Mvh. Githa

Anmeld

24. februar 2008

Pia.

Velkommen til Nadi...

Det er en super side og til forskel fra NB så taler folk pænt til hinanden her inde og siden køre bare så godt... Så det er skønt....

Håber du bliver glad for siden...

Knus Pia - Mor til Mikkel på 9 år, Mille på 5 år & Mads på 2 år.

TIL GITHA - NB er netbaby - en anden babyside med grupper og forumer, mange af pigerne her inde kommer der over fra. men tonen er til tider ikke så pæn der over da der er mange aonyme brugere og så er siden sååå langsom...

Anmeld

24. februar 2008

Githa

Hej Pia (undskyld jeg lige bruger din tråd Nadi)...

Jamen Netbaby kender jeg skam godt, jeg droppede den bare meget hurtigt da jeg fik min søn, da den netop var ENORM langsom og synes slet ikke den var personlig og hyggelig som et andet forum jeg brugte enormt meget tid på og stadig gør.

Anmeld

24. februar 2008

MorCamilla

Hejsa Nadi..

Velkommen til, dejligt med så mange nye ansigter... :D Jeg håber du bliver glad for at bruge siden...

Knus fra Camilla.

Anmeld

24. februar 2008

Rasmine

Piamus skriver:

Velkommen til Nadi...

Det er en super side og til forskel fra NB så taler folk pænt til hinanden her inde og siden køre bare så godt... Så det er skønt....

Håber du bliver glad for siden...

Knus Pia - Mor til Mikkel på 9 år, Mille på 5 år & Mads på 2 år.

TIL GITHA - NB er netbaby - en anden babyside med grupper og forumer, mange af pigerne her inde kommer der over fra. men tonen er til tider ikke så pæn der over da der er mange aonyme brugere og så er siden sååå langsom...

Vi har heldigvis altid i juli-gruppen haft en kanon god tone.
Har aldrig brugt det fælles forum på NB, men HAR da luret, pyha... Der kom godt nogle kindheste af og til.
Og ja, synes også tonen herpå Baby.dk er i top.
Og farten...Wroum... KLASSE!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.