Hvor langt tid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Anonym trådstarter

...må en baby på 6 mdr. ligge alene i tremmesengen og falde i søvn??? Hun græder ikke - ligger bare og leger med dynen og bamsen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Nessie

Så længe hun ligger og hygger sig, kan hun vel blive liggende til hun falder i søvn

Jeg ville tage hende op, hvis hun begynder at græde, men det er nu mest fordi, jeg holder på, at sengen skal være et dejligt sted at være, og ikke et sted hvor man roder rundt og er ked af det.

Det er jo ikke anderledes end at hun ligger på gulvet eller i kravlegården og leger

Anmeld

16. april 2011

Mumto3

Ja da!!! Det er bare skønt for baby og for forældre at han/hun kan det!!!

Det er først når baby græder sig selv i søvn og først falder i søvn af udmattelse at der er eksperter der advarere i mod det (eller som bogen Godnat og sov godt skriver: selvom barnet så brækker sig, skal du ikke gå ind til barnet og tage det op. Så lære barnet bare at det kan snørre dig om sin lillefinger. Hmm....der har jeg så en anden mening!)

Men at falde i søvn selv og være glad og tryg ved det, det er en helt anden sag!!!

Tillykke med det!!! Tillykke med at I har så trygt og tillidsfuldt barn at det kan finde søvnen selv unden at skulle have hjælp til det!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.