Slimproppen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Albert/Alberthe1

Hej derude!!

Min slimprop gik da jeg stod op i morges, har efterfølgende haft lidt kraftige plukveer, men ikke noget at råbe op om!!

Men tænker nu, hvior længe går der fra proppen er gået til veerne tager rigtigt til??

Jeg er 38+2 idag

Knus Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Har en veninde hvis slimprop sprang (eller hva nu siger) 1½ før hun fik veer .. Og hun havde oss kraftige plukveer .. Men hun måtte pænt vente

Anmeld

16. april 2011

Albert/Alberthe1

okay... Jeg tror nu heller ikke det bliver her til aften eller nat, men man bliver jo lidt utålmodig her de sidste uger, så vil jo gerne det betød at det snart er!!

Anmeld

16. april 2011

Holbæktrunten

Der kan gå flere uger fra slimproppen går, til der sker mere... Men  for at der snart sker noget 

Anmeld

16. april 2011

bobbles

da jeg fik min datter for 4 år siden der gik min slimprop den 18 marts, og den 19 fødte jeg så alt kan ske

Anmeld

16. april 2011

Halbschön

Albert/Alberthe1 skriver:

Hej derude!!

Min slimprop gik da jeg stod op i morges, har efterfølgende haft lidt kraftige plukveer, men ikke noget at råbe op om!!

Men tænker nu, hvior længe går der fra proppen er gået til veerne tager rigtigt til??

Jeg er 38+2 idag

Knus Camilla

Uha, der er ikke direkte sammenhæng, så det kan man ikke rigtig sige slimproppen kan gendanne sig selv igen, og så gå igen min gik da jeg var 37+4... jeg fødte 42+1

Anmeld

16. april 2011

kiwifrugten

Min gik for 3-4 uger siden men der er endnu intet sket men tror det sker inden for en uge nu

Anmeld

16. april 2011

MetteDN

Til fødselsforberedelse fik vi afvide at der kan gå op til 6 uger fra slimproppen er gået til der sker noget

Anmeld

16. april 2011

_-Kathrine-_

Min gik også her til morgen og jeg er 40+0 idag

For vi ikke skal gå alt for længe

Mvh Kathrine

Anmeld

16. april 2011

Miss T

Der kan gå op til 14 dage fra slimproppen ryger og til man får veer.. Det er meget forskelligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.