Viktors hoved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Moar'en

Som jeg skrev tidligere fik vi jo en indkaldelse til sygehuset da Viktors forreste fontaneller ikke er vokset sammen endnu. Nu har vi været afsted og de måtte konstatere at vi bare havde store hoveder i vores familie, han fejlede intet, det var super dejlig nyhed. Det de havde frygtet var om han havde vand i hovede, men det har han ingen symptomer på at skulle have

Lægen sagde at det skete engang imellem at vørns hoveder tog længere tid, og nu har han altså også et stort hoved.

Og så er jeg lige nød til at smide lidt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det var da bare super dejligt, at hoved var som det skulle være. Men godt, at I fik det tjekket, så I nu har den bekymring mindre.

Og så er han jo bare lækker som altid

Anmeld

16. april 2011

Moar'en

MoarHvidovre skriver:

Det var da bare super dejligt, at hoved var som det skulle være. Men godt, at I fik det tjekket, så I nu har den bekymring mindre.

Og så er han jo bare lækker som altid

ja helt sikker, det er lækkert og mange tak

Anmeld

17. april 2011

Diana...

Åhh det var godt et der ikke var noget og det bare var et stort hoved. 

Og hvor er han altså bare dejlig 

Anmeld

17. april 2011

Moar'en

Diana... skriver:

Åhh det var godt et der ikke var noget og det bare var et stort hoved. 

Og hvor er han altså bare dejlig 

ja rigtig dejlig

Anmeld

18. april 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Moar'en skriver:

Som jeg skrev tidligere fik vi jo en indkaldelse til sygehuset da Viktors forreste fontaneller ikke er vokset sammen endnu. Nu har vi været afsted og de måtte konstatere at vi bare havde store hoveder i vores familie, han fejlede intet, det var super dejlig nyhed. Det de havde frygtet var om han havde vand i hovede, men det har han ingen symptomer på at skulle have

Lægen sagde at det skete engang imellem at vørns hoveder tog længere tid, og nu har han altså også et stort hoved.

Og så er jeg lige nød til at smide lidt billeder

hvor er det dejligt at høre, det ikke havde nogen betydning.

Anmeld

18. april 2011

Muffinmus

ja, godft athøre det var en normal drengmed et lidt større hovedend ellers:-)DEtmåværevirkeliglækkert at få af vide alt er ok:-)

Anmeld

19. april 2011

Moar'en

hannetheis skriver:

hvor er det dejligt at høre, det ikke havde nogen betydning.

Ja det var skønt

Anmeld

19. april 2011

Moar'en

MariaE skriver:

ja, godft athøre det var en normal drengmed et lidt større hovedend ellers:-)DEtmåværevirkeliglækkert at få af vide alt er ok:-)

Ja man bliver altså lidt bekymret når alle omkring en kommentere det, man begynder at tænke på om der nu er noget galt siden alle siger der er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.