Ja nu har jeg kun store børn mindste mand blev jo 4 år i sidste uge han er lige kommet i stor seng og med voksen dyne kææft hvor ser han da lille ud når han ligger der. vi har i den sidste tid skillet os af med alle vores baby ting .så nu er der her i huset ingen barnevogn ,klapvogn, tremmeseng,puslebord,potte ja ikke en eneste sut eller ble det er meget mærkelig og jeg har lidt krise over det . vildt kun at have store børn.
Håber i alle har det godt og god aften til jer.
Knus Rikke
Jeg tror jeg får det på nøjagtigt samme måde om en håndfuld år.
Dog snakker vi meget om, at vi gerne vil have et 3. og sidste barn på et tidspunkt. Men det er svært, for vi drømmer om større hus med mere plads, og også bryllup og et sidste barn. Men vi har bare ikke penge til at udføre ALLE de ting, som vi gerne vil.
Men her tror jeg dog alligevel, at ønsket om et sidste barn (engang, ikke nu!) vejer større og tungere end noget af det andet. Men vi kommer til at bo trangt så .........mens vi kan DRØMME om at vinde en million er flere i Lotto (for det sker jo tit, BAAH!!), så resten af vores fremtids-ønsker engang kan blive opfyldt.
Nå - men min pointe var, at NÅR jeg er færdig med at have små børn, så er jeg helt overbevist om, at jeg også vil føle en slags krise over det. Men hver alder har jo sin charme! Børnene er jo altid lige dejlige. Men det er bare et spørgsmål om, at man kan følge med som forældre.
Tiden går så hurtigt, når man har børn.
De er bare ikke babyer ret længe! 
Anmeld