Pergotime

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Pige1984

Nogen der har erfaring med Pergotime og nogen der kan fortælle mig hvad de koster, jeg har fået en recept ved gynækologen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Pige1984 skriver:

Nogen der har erfaring med Pergotime og nogen der kan fortælle mig hvad de koster, jeg har fået en recept ved gynækologen 

Hej, som jeg vist også skrev til dig i den anden tråd du lavede om samme medicin, kan du se priserne på det på Medicinpriser.dk

Du skal bare taste navnet og så dukker det op. Det er lægemiddelstyrelsens hjemmeside, så du kan roligt regne med de priser de skilter med. 

Der står også noget om CTR osv.

Anmeld

16. april 2011

Pige1984

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej, som jeg vist også skrev til dig i den anden tråd du lavede om samme medicin, kan du se priserne på det på Medicinpriser.dk

Du skal bare taste navnet og så dukker det op. Det er lægemiddelstyrelsens hjemmeside, så du kan roligt regne med de priser de skilter med. 

Der står også noget om CTR osv.

Har jeg prøvet men der står de er udgået. Og jeg har ringet til byens apotek og de siger de kommer her den 18 

Anmeld

16. april 2011

Pige1984 skriver:

Har jeg prøvet men der står de er udgået. Og jeg har ringet til byens apotek og de siger de kommer her den 18 

Nå for pokker, det anede jeg ikke!! Får du det så i tide nu det er udgået? Jeg har ikke selv brugt det, men kender flere der har. Der er helt sikkert nogle i gruppen der kan hjælpe dig med priserne. 

Anmeld

16. april 2011

Pige1984 skriver:

Jeg fandt lige den her til dig:

http://www.min-mave.dk/debat/fertilitetsbehandling/thread-2030404.htm

De fleste steder står der omkring 80 kr. Så mon ikke det er nogenlunde det samme du skal regne med? 

Og held og lykke med det hele 

Anmeld

16. april 2011

Pige1984

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nå for pokker, det anede jeg ikke!! Får du det så i tide nu det er udgået? Jeg har ikke selv brugt det, men kender flere der har. Der er helt sikkert nogle i gruppen der kan hjælpe dig med priserne. 

Jeg skal tage den første pille på CD 3 og CD 1 skulle være den 23 april

Anmeld

16. april 2011

Pige1984 skriver:

Jeg skal tage den første pille på CD 3 og CD 1 skulle være den 23 april

Ah, på den måde. Fedt!  Håber det er vejen frem for dig 

Anmeld

17. april 2011

Miss BananaHammock

Hey. Da jeg startede i denne måned kom jeg på Gonal f istedet for da pergotime netop var i restordre. Men mener jeg fik afvide at de snart var tilbage. Gonal-f var mere koncentreret og dyre.

Anmeld

17. april 2011

Pige1984

De skulle komme igen i morgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.