Er det ved at være tid ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. april 2011

kiwifrugten

Jeg har haft nogle voldsomme ryg smerter i aftes men de var væk igen hertil morgen.

Nu har jeg så været i Rødovre centret her i dag hvor jeg har siddet ned det meste af tiden men nu har jeg fået nogle meget ømme menstruations lignende smerter som kommer og går, nogle gange er det kun i lænden og andre gange er det hele vejen rundt.

Er det ved at være tid???

Er i uge 39+1

Hilsen Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

svanen73

Det nok en go ide at begynde at ta tid på det, hvor længe det vare og intervallet

Anmeld

16. april 2011

kiwifrugten

Oki tak for dit svar.

Det kommer med jævne mellemrum og det er der alligevel et lille minuts tid

Nu har jeg lagt mig lidt ned for at slappe af håber jeg kan sove mig lidt fra det

Anmeld

16. april 2011

VIPpigen

Hihi. Jeg vidste ikke jeg var i fødsel da mine veer begyndte, det var jo bare menssmerter. Men lyder som om det godt kunne blive snart

Anmeld

16. april 2011

svanen73

Det er mere for hvis du føler behov for at ringe på fødeafd.

Jeg ved ik hvordan de er i dag med at se folk...men rart du kan fortælle dem præcist hvor lang tid der er imellem...så de kan bedømme om det er veer eller måske "kun" heftige plukveer.

Go ide at slappe af. Gir bonus senere, hvis det er.

Anmeld

16. april 2011

kiwifrugten

Tror der erforlang tid imellem til at de i hvertfald vil have mig der op.

Men det er sku nogle lede mens smerter når de er der. det hjælperlidt atligge på siden i hvertfald

Men ååååh hvor jeg håber det snart sker. Det er bare øv hvis jeg føder nu her for så blir det på Herlev, skulle gerne føde i Kolding, men pyt blir jo superglad hvis hun kommer nu :-D

Anmeld

16. april 2011

kiwifrugten

Er helt rastløs og skide træt men kan ikke sove

Anmeld

16. april 2011

Koen.

kiwifrugten skriver:

Er helt rastløs og skide træt men kan ikke sove

Sender dig en masse vestøv og håber hun snart finder vej ud

Anmeld

16. april 2011

FamilenStorm

Jeg har prøvet noget ligne, hvor jeg troede at nu skete det nok snart..Men da jeg så fik de rigtige veer var jeg bestemt ikke i tvivl.. De kom fra start med 3 min i mellem og ca 1 min varrighed..Håber du snart får lov at møde din lille prinsesse :-)

Anmeld

16. april 2011

kiwifrugten

1000 tak skal i ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.