idé til ret med creme fraiche..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.377 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Magsen

jamen salaten er klar, og så tænkte jeg at jeg gerne vil have en ret hvor der skal en eller andet slags creme fraiche dip/dressing til, men hvad skal jeg lave?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

.....

Maggieh skriver:

jamen salaten er klar, og så tænkte jeg at jeg gerne vil have en ret hvor der skal en eller andet slags creme fraiche dip/dressing til, men hvad skal jeg lave?  

Nachos med kyllinge stykker i, drysset over med ost, som du smelter i ovnen (Hvis det skal være lidt usundt )

Anmeld

16. april 2011

Magsen

Mut skriver:

Nachos med kyllinge stykker i, drysset over med ost, som du smelter i ovnen (Hvis det skal være lidt usundt )

lyder riiigtig lækkert, men havde ikke lige tænkt at det skulle være så usundt  hehe 

Anmeld

16. april 2011

.....

Maggieh skriver:

lyder riiigtig lækkert, men havde ikke lige tænkt at det skulle være så usundt  hehe 

Argh okay

Har også en opskrift med kartofler, bacon stykker, kylling, og creme fraishe hvis det er , den er også lækker.

Anmeld

16. april 2011

Magsen

Mut skriver:

Argh okay

Har også en opskrift med kartofler, bacon stykker, kylling, og creme fraishe hvis det er , den er også lækker.

Hit med den 

Anmeld

16. april 2011

Dinna88

ovnbagte kartofler med grøntsagsfrikadeller

Anmeld

16. april 2011

.....

Maggieh skriver:

Hit med den 

Haha For det første er retten en "kold" ret, så tingene behøver ikke at være varme

Du skræller og koger nogen kartofler...imens sætter du kyllingen i ovnen...bacon terninger, eller bacon skåret i fine stykker alt efter smag og behag, steger du på panden så de bliver sprøde (Husk at bacon skrumper meget, så tag mere på panden end du tror du får brug for)...når alle tingene er færdige, gør du dette når kartoflerne er kølet af:

1. Hak kartoflerne i store tern og læg dem på et fad..
2. Derefter "drysser" du kyllingen over, som du har revet/skåret til så små eller store stykker du vil have..
3. Du blander lidt karry, paprika og salt i din creme fraishe og smager den til, så den har en smag DU synes godt om.
3. Creme fraishen hæles over kyllingen, så du nærmest er igang med at lave en mad-lagkage
4. Til slut drysser du baconen ovenpå.

FÆRDIG

Anmeld

16. april 2011

Dot D

Mut skriver:

Haha For det første er retten en "kold" ret, så tingene behøver ikke at være varme

Du skræller og koger nogen kartofler...imens sætter du kyllingen i ovnen...bacon terninger, eller bacon skåret i fine stykker alt efter smag og behag, steger du på panden så de bliver sprøde (Husk at bacon skrumper meget, så tag mere på panden end du tror du får brug for)...når alle tingene er færdige, gør du dette når kartoflerne er kølet af:

2. Derefter "drysser" du kyllingen over, som du har revet/skåret til så små eller store stykker du vil have..
3. Du blander lidt karry, paprika og salt i din creme fraishe og smager den til, så den har en smag DU synes godt om.
3. Creme fraishen hæles over kyllingen, så du nærmest er igang med at lave en mad-lagkage

FÆRDIG

Uhmmmmm, det lyder godt Den ryger i gemmeren

Anmeld

16. april 2011

.....

Dot D skriver:

Uhmmmmm, det lyder godt Den ryger i gemmeren

Ja, den er nu også rigtig lækker, mmh. Meget nem at lave

Laver altid ekstra bacon og creme fraishe til, som jeg lægger i skåle ved siden af, så folk kan tage mere på deres ret, på deres egen tallerken, hvis de er vild med det

Anmeld

16. april 2011

Magsen

Mut skriver:

FÆRDIG

shiiiiiit det lyder LÆKKERT !! 

taaak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.