Nogen der vil udlåne deres bogstaver til kage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.336 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jeg vil rigtig gerne have lavet en kage til min søster i anledning af hendes bryllup og vil rigtig gerne lave den med de der flotte bogstaver som de fleste bruger på deres kager.

Er der nogen der måske vil låne deres bogstaver ud eller har nogen i vil sælge? Og evt. to forskellige størrelse hjerteforme?

Jeg skrive annonymt da min søster er bruger her inde og hun må ikke vide jeg laver kagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

lounika

Anonym skriver:

Hej

Jeg vil rigtig gerne have lavet en kage til min søster i anledning af hendes bryllup og vil rigtig gerne lave den med de der flotte bogstaver som de fleste bruger på deres kager.

Er der nogen der måske vil låne deres bogstaver ud eller har nogen i vil sælge? Og evt. to forskellige størrelse hjerteforme?

Jeg skrive annonymt da min søster er bruger her inde og hun må ikke vide jeg laver kagen

jeg har nogle som jeg lige har købt og brut 1 gang kun... men alt efter hvad du vil give for dem jo.. jeg gav selv 259,- for alle bukstaver og tal.. i en super fin skrift... 

Anmeld

17. april 2011

Anonym trådstarter

lounika skriver:

jeg har nogle som jeg lige har købt og brut 1 gang kun... men alt efter hvad du vil give for dem jo.. jeg gav selv 259,- for alle bukstaver og tal.. i en super fin skrift... 

Har du et billede af bogstaverne?
Og hvad er mindste prisen inkl. porto?

Anmeld

17. april 2011

lounika

Anonym skriver:

Har du et billede af bogstaverne?
Og hvad er mindste prisen inkl. porto?

ja de ser sådan her ud... og har ingen ide om pris tænket du kunne komme md et bud??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. april 2011

Snefnug1984

Hvor i landet er du fra? Mht. udlån..

Anmeld

17. april 2011

Anonym trådstarter

Snefnug1984 skriver:

Hvor i landet er du fra? Mht. udlån..

Thisted. Kunne bare blive sendt med posten
Skriver gerne en privat besked så du lige kan se hvem jeg er.

Anmeld

17. april 2011

Snefnug1984

Anonym skriver:

Thisted. Kunne bare blive sendt med posten
Skriver gerne en privat besked så du lige kan se hvem jeg er.

Ahh okay. Vil dog helst ikke sende dem, hvis de nu bliver væk eller lign. Men du kan ofte finde de coole Funky letters til ca. 75 kr. på nettet

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

lounika skriver:

ja de ser sådan her ud... og har ingen ide om pris tænket du kunne komme md et bud??

Billedet kan ikke blive større så det er ikke til at se

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Snefnug1984 skriver:

Ahh okay. Vil dog helst ikke sende dem, hvis de nu bliver væk eller lign. Men du kan ofte finde de coole Funky letters til ca. 75 kr. på nettet

Det kan jeg godt forstå Hvor bor du henne af?

Anmeld

2. maj 2011

qp

Wow... Jeg er imponeret over, at i vil låne anonym de bogstaver - jeg selv ville aldrig udlåne noget som helst til "en anonym person"... Jeg synes simpelthen er for underligt at være anonym i en situation som denne. - Sorry, det er et sidespor I know, måtte lige kommentere det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.