Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes da lige jeg ville dele billeder a min dejlige datter med jer Vi har rigtig hygget os sammen med far idag! Det har generelt bare været en rigtig hyggelig dag Som det kan ses har vi været nede og fodre ænder, og det kan man hurtigt blive træt a, så man sidder og sover oppe i barnevognen og så fik man lige scoret sig nogle nye Hello Kitty solbriller, som vi skal have med på ferie til sommer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MillePrinsessensMor skriver: Synes da lige jeg ville dele billeder a min dejlige datter med jer Vi har rigtig hygget os sammen med far idag! Det har generelt bare været en rigtig hyggelig dag Som det kan ses har vi været nede og fodre ænder, og det kan man hurtigt blive træt a, så man sidder og sover oppe i barnevognen og så fik man lige scoret sig nogle nye Hello Kitty solbriller, som vi skal have med på ferie til sommer
sikke en dejlig bassepige du har
LotteGabriella skriver: sikke en dejlig bassepige du har
tak Ja hun er en rigtig basse, med de største nussekinder men hold k*** hvor jeg dog bare elsker hende
Nååå hvor er hun dog bare DEJLIG!!
B&J skriver: Nååå hvor er hun dog bare DEJLIG!!
Tusind tak
MillePrinsessensMor skriver: tak Ja hun er en rigtig basse, med de største nussekinder men hold k*** hvor jeg dog bare elsker hende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128