Termotøj eller flyverdragt med eller uden regntøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.457 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. april 2011

B&J

Har virkelig brug for jeres gode råd...

jeg tænker på termotøj men har jo en flyverdragt og vejret bliver jo varmere, men hvad så med regntøj ja er lidt forvirret hvad gør i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Skouboe

Thermotøj og regntøj der er stort nok til at gå udenover...

Anmeld

16. april 2011

B&J

Skouboe skriver:

Thermotøj og regntøj der er stort nok til at gå udenover...

ja for hold op en jungle vi har lige købt sko og gummistøvler i dag

Anmeld

16. april 2011

Mathilde

Ja jeg synes også det er svært nu her hvor flyverdragten er ved at være for varm....Tror vi køber et termosæt og regntøj til brug hver for sig. Termosættet jeg har kig på, skulle være vandtæt, så det kan bruges når det er køligt og vådt og regntøjet, når det kun er vådt

Anmeld

16. april 2011

Skouboe

B&J skriver:

ja for hold op en jungle vi har lige købt sko og gummistøvler i dag

Ja, og jeg troede at det ville blive nemmere her med barn nummer 2, men nej.. det er bare nogle andre udfordringer når de skal starte i vuggestue før de kan kravle og sidde selv.

Vores på 2 har et sæt thermo tøj, 1 sæt regntøj (rigeligt stort), gummistøvler, alm. sko og en overgangsjakke i vuggestuen, så kan pædagogerne klæde hende på ud fra vejret. Hun har også et par huer. Derudover har hun et par gode hjemmesko med fast sål til vuggestuen.

Hun har også et par kondisko (jeg vil sige at 2 par sko er minimum, da der indimellem er behov for at de tørrer) og derudover har jeg lige købt et par nye sandaler til hende. Jeg regner med at købe endnu et par her til sommer, når der kommer udsalg igen.

Jeg går meget op i at ungerne har noget ordentligt fodtøj og i den stores tilfælde er det Ecco der bare sidder bedst på hende - det betyder så også at hun ikke har 117 par sko, til gengæld er de gode dem hun har.

Den lille bruger indtil videre hjemmesko fra Fuzzies og Bundgaard Prewalkers.

Anmeld

16. april 2011

Turtles

B&J skriver:

Har virkelig brug for jeres gode råd...

jeg tænker på termotøj men har jo en flyverdragt og vejret bliver jo varmere, men hvad så med regntøj ja er lidt forvirret hvad gør i???

Ja man kan godt nok blive forvirret
Vores søn startede vuggestue igår
Og da jeg kom hjem tænkte jeg.. Regntøj.. Eller flyverdragt.. Eller termo regntøj..??? Øhh
Så snakkede jeg med min Moster som er i en vuggestue, og hun anbefalet at bruge termo regntøj nu, da det blir varmere og en flyverdragt ville være for varm..

Og et tip når der købes regntøj, køb nr for stort så de kan have ekstra tøj inden under, og til efteråret passer de det helt..

Håber det kan hjælpe dig

Anmeld

16. april 2011

B&J

Skouboe skriver:

Ja, og jeg troede at det ville blive nemmere her med barn nummer 2, men nej.. det er bare nogle andre udfordringer når de skal starte i vuggestue før de kan kravle og sidde selv.

Vores på 2 har et sæt thermo tøj, 1 sæt regntøj (rigeligt stort), gummistøvler, alm. sko og en overgangsjakke i vuggestuen, så kan pædagogerne klæde hende på ud fra vejret. Hun har også et par huer. Derudover har hun et par gode hjemmesko med fast sål til vuggestuen.

Hun har også et par kondisko (jeg vil sige at 2 par sko er minimum, da der indimellem er behov for at de tørrer) og derudover har jeg lige købt et par nye sandaler til hende. Jeg regner med at købe endnu et par her til sommer, når der kommer udsalg igen.

Jeg går meget op i at ungerne har noget ordentligt fodtøj og i den stores tilfælde er det Ecco der bare sidder bedst på hende - det betyder så også at hun ikke har 117 par sko, til gengæld er de gode dem hun har.

Den lille bruger indtil videre hjemmesko fra Fuzzies og Bundgaard Prewalkers.

Uhh ha ja der er en masse i vente daniel går godt nu så der for skulle han have gummistøvler og sko og det er også ecco sko han har for det skal være ordenligt fodtøj og ja han har også en masse men lige pludselig en masse nyt fordi han kan gå så skal man jo bruge en masse mere hold da op

Anmeld

16. april 2011

B&J

Turtles skriver:

Ja man kan godt nok blive forvirret
Vores søn startede vuggestue igår
Og da jeg kom hjem tænkte jeg.. Regntøj.. Eller flyverdragt.. Eller termo regntøj..??? Øhh
Så snakkede jeg med min Moster som er i en vuggestue, og hun anbefalet at bruge termo regntøj nu, da det blir varmere og en flyverdragt ville være for varm..

Og et tip når der købes regntøj, køb nr for stort så de kan have ekstra tøj inden under, og til efteråret passer de det helt..

Håber det kan hjælpe dig

Ja det kan det for det er jo en helt jungle af begive sig ud i og især når det er den første griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.