Hvordan startede det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Rikke vuholm

Hej alle.

Hvordan startede jeres fødsel? gik vandet først eller hvordan?

Fik i en advarsel som lidt smerter eller hvordan?

Kort sagt, hvordan startede jeres fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Koen.

Vi havde været til påskefrokost en søndag og bang ud af den blå luft kom den første ve. veerne gik i stå om tirsdagen og så skete der ikke mere før fredag hvor jeg midt i føtex igen fik veer, de varede til søndag hvor jeg fødte

Anmeld

16. april 2011

Rikke vuholm

Hvordan følte du at få en ve? syntes jeg har lidt ondt men det føles ligesom sidestik.

Anmeld

16. april 2011

Mathilde

Her startede det da vi var ude og spise en søndag. Pludselig får jeg ret ondt i lænden, som slemme mens smerter (eftermiddag). Om aftenen er der bare milde mens smerter og så kommer der tegnblødning. I løbet af natten begynder de rigtige veer...

Men det aller første tegn var diarré, som startede søndag formiddag.

Celina er født om mandagen ca. 25timer efter jeg mærkede de første veer i lænden.

Anmeld

16. april 2011

anmaj

jeg lå og sov og fik pludseligt hvad der føltes som et ordentlig spark lige ved blæren og skulle tisse... men det var vandet der var gået og det løb bare ud af mig.. hele vejen til badeværelset...

så ringede jeg og spurgte om ikke det kunne være det, og fik en tid til næste morgen.. tog mig et hurtigt bad og prøvede så at råbe min mand vågen.. men måtte overgive mig og tage et håndklæde som bind og løbe ind til ham..

så lagde han plastik og håndklæder i sengen og jeg skulle så prøve at sove..

Anmeld

16. april 2011

Mary

Alle tre gange er det startet med veer. De to første gange var der optakt med ulmen og rumlen  , ekstrem uro i kroppen og så startede veerne efterfølgende. Tredje gang havde jeg pludselig heftige veer nogle gange om morgenen, forholdsvis ro hele dagen og så lige pludselig fuld knald på veerne og så var det igang.

Anmeld

16. april 2011

meem

Jeg var på café med min veninde, da fostervandet begyndte at sive. Var ikke selv klar over det var fostervand så fik hurtigt købt trusseindlæg og følte mig lidt flov ved konstant at gå på toilettet da jeg troede det var tis.

Om aftenen er mig og kæresten ude ved mine forældre, og jeg fortæller min mor at jeg går og småtisser i buksene konstant Min mor synes jeg skal ringe til FG, det gør jeg så og får af vide jeg skal komme ud og blive tjekket. Ved undersøgelsen får jeg så af vide det er mit fostervand deer siver, at jeg er 1 cm åben og føder indenfor det næste døgns tid.. klokken var på det tidspunkt ca 22 så JM beder os om at tage hjem og få en god nats søvn.

Sover fra klokken er 0.00 ca og til klokken 2, så skal jeg bare på skide! og fra klokken 2 om natten til kl 5 om morgenen sidder jeg på wc, ikke fordi der kommer noget videre men har sådan et tryk så føler jeg ville gøre det i bukserne hvis jeg ikke bliver siddende.

Veerne starter først kl 7.30 og min datter blev født 18:59

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.