Scanning nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. oktober 2008

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Så blev det endelig fredag den 24. oktober 2008, hvor tiden var til, at vi skulle ind og scannes 2 gang. Det var også denne her gang en kæmpe oplevelse. Alt var som det skulle være, og terminen er fortsat den 19. marts 2009.

Vi havde allerede valgt ikke at vide kønnet, da vi synes det skulle være en overraskelse. Men det havde nu alligevel ikke kunne lade sig gøre, da vores prins/prinsesse lå i skrædderstilling og skjulte for kønsorganerne.

Nu er det bare, at vente

Har I været inde og blive scannet 2. gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

MoarViborg

Neej hvor spændende!! Og dejligt at alt var som det skulle være! Jeg skal til Scanning nr. 2 i morgen, og jeg får helt ondt i maven bare ved tanken fordi jeg er så spændt og nervøs for om alt nu også er helt i orden!! Har endnu ikke mærket noget til den lille inde i maven, så glæder mig til med egne øjne at se lidt liv

Anmeld

27. oktober 2008

MoarHvidovre

Det er bare så spændende, glæder mig til, at hører, hvordan at det gik. Har I fundet ud af om I vil vide kønnet?

Jeg har været så heldig, at mærke liv siden uge 11 - små champagnebobler. Jeg har mærket "rigtig" liv siden i sidste uge (uge 19). Min moderkagen ligger bag ved babyen, så det er derfor jeg kan mærke det så tydeligt.

Anmeld

27. oktober 2008

Muffinmus

Det var da dejligt med en god scanning i fredags..godt for jer at den gemte sig hvis i ikke vil vide det60.png
Skal først på fredag når jeg er 21+0. Glæder mig da til det endelig er dagen.
Og ja, vi ved jo det er en DEJLIG SMUK SKØN PIGE, vores lille Victoria,. Så er i fuld gang med at købe det fedeste tøj til hende, og hendes værelse skal males i en lys lilla og den flotteste sommerfugle lampe er købt til hendes værelse60.png
Så her er vi ved at gøre alt klar til hende og så slipper vi for alt det kedelig kønsløse tøj som vi alligevel ikke gider bruge når først vi jo ved hvad det er...sådan var det også sidste gang jo60.png

Anmeld

28. oktober 2008

MoarViborg

Så har jeg endelig været til scanning nr 2, og alt var heldigvis som det skulle være Der lå den dejligste lille livlige baby derinde og suttede på tommelfinger! Vi var kommet frem til at vi gerne ville have kønnet at vide, og sygeplejersken kunne fortælle at det sandsynligvis er en lille prinsesse der ligger og gemmer sig! Dog var det lidt svært at sige, da hun klemte lårbasserne godt sammen, så ingen garantier Og tomlen ville bare heller ikke ud af munden, så skal afsted igen på fredag, så de lige kan sikre sig at alt også er som det skal være omkring munden! Men hvor er jeg glad for at alt andet så ud til at være i skønneste orden! Stor stor oplevelse!

Anmeld

28. oktober 2008

Muffinmus

Fedt nok...og tillykke med den formodede prinsesse..så må vi mødes og shoppe tøsetøj60.png
Ej,men hvor er det snyd i får en scanning mere bare fordi jeres tøs er glad for sin tommel...jeg vil også have 2!!!!
Eller i hvert fald bare den 1 snart..på fredag, føles som om der er længe til endnu.

Anmeld

29. oktober 2008

lineob

Hejsa tøser
Tillykke med jeres gode scanninger.
Jeg var selv til MD-scanning i går og alt fungerede som det skulle. Blev scannet af en erfaren sygeplejerske og en sygeplejerske igang med at blive videreuddannet, så vi fik set næsten det hele to gange - helt fint med mig, man kan jo næsten ikke få nok af at kigge på spiren.
Vi ville også gerne vide hvad kønnet er og det fik vi overtalt sygeplejersken til at kigge efter (de skal åbenbart overtales lidt, afhængigt af humøret).
Vi venter os en drengebasse - jubii.

Fik desuden mit første 'rigtige' spark i søndags - og kæresten nåede endda også at få et ordentligt et (så øjnene var lige ved at falde ud, hi hi).
Kunne se på scanningen, at min moderkage ligger og dækker meget af livmoderen fortil, hvilket nok gør at det kun er svage spark jeg mærker midt på livmoderen. Det var da også lige over skambenet vi fik de tydelige spark - der lå fødderne så stadig til scanningen og vi fik et fint print med hjem af to fodaftryk ved siden af hinanden - cute.

Anmeld

29. oktober 2008

MoarHvidovre

TILLYKKE med, at jeres scanninger er gået så godt. Min baby måtte nu godt have suttet på fingeren, så jeg kunne have fået en ekstra scanning og set guldklumpen igen

Anmeld

29. oktober 2008

MoarViborg

Hi hi.. ja, jeg klager heller ikke over den ekstra chance for at se min lille bebs, så kan de også lige tjekke kønnet en ekstra gang hvis jeg kan få dem til det

Min moderkage ligger også fortil, og sygeplejersken sagde at jeg ikke skulle blive urolig hvis der fortsat går et stykke tid inden jeg mærker noget derinde fra.. men uhh det må være en dejlig fornemmelse første gang man mærker et lille spark!!

MariaE- Ja, vi må helt sikkert på shopping efter lyserødt tøj og fiiine kjoler! Ihh jeg glæder mig til rigtigt at komme i gang med indkøbene, for hold da op hvor findes der bare meget vildt nuttet babytøj!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.