til jer med 2 børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.585 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. oktober 2008

laurasmor

hejsa
jeg skal lige hører, er der nogen her inde, som ikke ku amme nummer 1 men godt kan med nummer 2+?
jeg er gravid og venter nummer 2 til maj.
med laura ku jeg kun amme de først 14 dage, og her efter var det kun hyggetåre, som stoppede helt da hun blev 4 måneder.
det fylder rigtig meget for mig, om jeg kan eller ikke, og jeg ved jo godt, at det får jeg først svar på, når den bette kommer, men lad mig lige høere, om i ku?
hilsen liselotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2008

Monique

Jeg har 2 skønne piger og kunne slet ikk amme nogle af dem (desværre)

Anmeld

26. oktober 2008

lonemus

Jeg har desværre ikke haft megen mælk nogle af gangene, så nej....

Anmeld

3. november 2008

Mca<3

Jeg kunne ikke amme nr 1 ,, Ammede hende i 14 dage tror jeg ,, Tror nok mest det var pga usikkerhed , jeg havde slet ikke sat mig nok ind i tingene ... Nr 2 ammede jeg i 6 mdr det var meget nemt og har da planer om at skulle kunne amme 1 år med min kommende søn .. meen nu må vi se ,,,

Anmeld

3. november 2008

Heidi.

laurasmor skriver:

hejsa
jeg skal lige hører, er der nogen her inde, som ikke ku amme nummer 1 men godt kan med nummer 2+?
jeg er gravid og venter nummer 2 til maj.
med laura ku jeg kun amme de først 14 dage, og her efter var det kun hyggetåre, som stoppede helt da hun blev 4 måneder.
det fylder rigtig meget for mig, om jeg kan eller ikke, og jeg ved jo godt, at det får jeg først svar på, når den bette kommer, men lad mig lige høere, om i ku?
hilsen liselotte

Hej Liselotte.

Jeg ammede ikke nummer 1. Men jeg ammede nummer 2. Det var nemmere anden gang, ved ikke hvorfor, men det var det60.png

Kh Heidi

Anmeld

16. november 2008

schastineoglucaz

jeg ammede min datter i 4 måneder så var der ikke mere mælk. synes amningen var meget svær og problemfuld og jeg nød det faktisk slet ikke. med nr. 2 gik det meget nemmere, der var ingen problemmer, og jeg har nydt det fuldt ud. og den fungere stadig, han er 8 måneder.

Anmeld

16. november 2008

charlottekri

nu kan jeg ikke tale af egen erfaring, men jeg ved at min mor (4 børn) ikke kunne amme de første 2 særlig længe (kun et par måneder) men de sidste 2 ammede hun fuldt ud, så...
knuz

Anmeld

16. november 2008

twinboys

Jeg kunne amme dem begge to på en gang

Anmeld

16. november 2008

charlottekri

RESPEKT TWINBOYS!!!

Anmeld

16. november 2008

twinboys

charlottekri skriver:

RESPEKT TWINBOYS!!!

He he he he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.