Hjælp til at få ham tidligere i seng!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Fru.Mäes <3

God Lørdag til jer alle sammen Vi behøver lidt hjælp - Felix er 5 måneder og går først i seng ved 22 tiden! Det vil vi jo gerne have ændret på, så han allerede kunne komme i seng ved 19 tiden! Men spørgsmålet er: HVORDAN gør vi det bedst?Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Nemesis

Her kom det naturligt..

Sara havde også en periode hvor hun først sov sent, men jo mere mobil og jo mere hun var vågnen jo mere ændrede det sig.

Nu fortæller du jo ikke om han så sover til kl 10 om formiddagen men ellers så giv det lidt tid, for det skal nok komme.

Sisse

Anmeld

16. april 2011

Fru.Mäes <3

ladydan1 skriver:

Her kom det naturligt..

Sara havde også en periode hvor hun først sov sent, men jo mere mobil og jo mere hun var vågnen jo mere ændrede det sig.

Nu fortæller du jo ikke om han så sover til kl 10 om formiddagen men ellers så giv det lidt tid, for det skal nok komme.

Sisse

Min mor siger osse "Giv det tid!" - så det må vi jo gøre. Han spiser hellere ikke rigtig andet end flaske stadigvæk også prøver vi med lidt grød, men det fanger bare ikke rigtig hans interesse ENDNU Han sover til en 7-8 stykker om morgenen, så det er jo ikke engang så galt, synes jeg! Men vi må prøve at give det lidt tid, også kommer det måske helt af sig selv Tusind tak

Anmeld

16. april 2011

katja26

Jeg laver en flaske kamille the UDEN sukker som min dreng (3mdr 16 dage) får kl 18-19 og blir derefter lagt i seng han vågner så igen kl 22 og skal ha mad og blir derefter lagt i seng igen og vågner først ved 5 tiden er oppe en time og sover derefter til kl  8 og sover så 1-2 timer igen kl 10-11 tiden han har selv fundet sin rytme men jeg har altid lagt ham ind kl 20 fra han blev født

Anmeld

26. april 2011

mortilnoahogmelina

Her , der sov Noah fra kl 19-20 stykker til kl 06 ... fra han var 1,5 månede .. - MEN ja nu er han så begyndt at lave om på det igen , så nu sover han først kl 22-23 stykker og så til kl 7-7,30

Men alle dem jeg har snakkede med siger at det er svært at finde en god rytme det første år , men at det kommer af sig selv når det sover mindre om dagen .
Så jeg tror det kommer af sig selv , man kan jo ikk holde et barn vågen af en middags lur eller noget .
Så han skal nok blive tidligere træt når han skipper nogen af lurene .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.