Næseblod.... Hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.790 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Sunflower

Jeg har haft næseblod hver morgen den sidste uge, det er ikke sådan at det bare løber ud af mig, men der er blod med når jeg pudser næse om morgenen, lidt som hvis jeg havde et sår, men det tror jeg ikke jeg har og så kan jeg i hvert fald ikke mærke det.

Jeg tænker om det kan være bivirkninger fra da jeg var på næsespray men jeg stoppede med at bruge den i starten af marts - kan bivirkningerne komme så sent?

Normalt har jeg ikke tendens til at bløde fra næsen, kun hvis der er et lille sår og så plejer det at være ovre i løbet af en dag eller 2...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

nielsen80

Tager du nogle hormoner eller lign ? jeg havde næseblod under 1 af mine inseminationsforsøg. Jeg fik af vide, at det kunne være fordi mine slimhinder var påvirket af hormoner.

Hvis du ingen hormoner tager, kan det jo bare være et lille sår eller noget.

Anmeld

16. april 2011

Alexander&Lærke

Sunflower skriver:

Jeg har haft næseblod hver morgen den sidste uge, det er ikke sådan at det bare løber ud af mig, men der er blod med når jeg pudser næse om morgenen, lidt som hvis jeg havde et sår, men det tror jeg ikke jeg har og så kan jeg i hvert fald ikke mærke det.

Jeg tænker om det kan være bivirkninger fra da jeg var på næsespray men jeg stoppede med at bruge den i starten af marts - kan bivirkningerne komme så sent?

Normalt har jeg ikke tendens til at bløde fra næsen, kun hvis der er et lille sår og så plejer det at være ovre i løbet af en dag eller 2...

Hvis du er gravid kan det stamme derfra. jeg har haft det på samme måde spicelt her i vinter, jeg spurte min læge og hun sgade at når man var gravid havde man sarte slimhinder og spicelt hvis man havde brugt næsespray hvilke jeg også har. Hvis det fortsatte kunne man blive brændt i næsen for at stoppe det, men hun syntes vi skulle vente og se om det ikke forsvandt når jeg avde født.

Det er blevet bedre her efter dete r blevet forår, er i 6 md nu. Så har døjet emd det rigtig længe mend et skulle være normalt.

Anmeld

16. april 2011

Sunflower

nielsen80 skriver:

Tager du nogle hormoner eller lign ? jeg havde næseblod under 1 af mine inseminationsforsøg. Jeg fik af vide, at det kunne være fordi mine slimhinder var påvirket af hormoner.

Hvis du ingen hormoner tager, kan det jo bare være et lille sår eller noget.

Tja, p-piller er vel også en form for hormoner, jeg tog den sidste i en pakning i onsdags. (Så nu er jeg snart klar til en ny behandling)

Men du har nok ret i det bare er et lille sår

Anmeld

16. april 2011

Sunflower

Mette&Alexander skriver:

Hvis du er gravid kan det stamme derfra. jeg har haft det på samme måde spicelt her i vinter, jeg spurte min læge og hun sgade at når man var gravid havde man sarte slimhinder og spicelt hvis man havde brugt næsespray hvilke jeg også har. Hvis det fortsatte kunne man blive brændt i næsen for at stoppe det, men hun syntes vi skulle vente og se om det ikke forsvandt når jeg avde født.

Det er blevet bedre her efter dete r blevet forår, er i 6 md nu. Så har døjet emd det rigtig længe mend et skulle være normalt.

Ja, jeg har hørt at gravide har det med at få næseblod. Men er det ikke mere sådan rigtig "styrt" næseblod?

Under alle omstændigheder skulle det være lidt et lykketræf for mig. Jeg er i behandling men fik aldrig lagt æg op og har derefter været på p-pille pause - så tror desværre ikke det er årsagen Men tak for dit svar

Anmeld

16. april 2011

nielsen80

Sunflower skriver:

Tja, p-piller er vel også en form for hormoner, jeg tog den sidste i en pakning i onsdags. (Så nu er jeg snart klar til en ny behandling)

Men du har nok ret i det bare er et lille sår

Tror i hvert fald ikke det er noget du skal være nervøs for.

Og FEDT du skal i gang igen, hold op hvor jeg bare håber det går godt denne gang. for både positiv test og fryseæg. Husk lige at opdatere os herinde - man er vel nysgerrig

Anmeld

16. april 2011

Sunflower

nielsen80 skriver:

Tror i hvert fald ikke det er noget du skal være nervøs for.

Og FEDT du skal i gang igen, hold op hvor jeg bare håber det går godt denne gang. for både positiv test og fryseæg. Husk lige at opdatere os herinde - man er vel nysgerrig

Selvfølgelig opdaterer jeg herinde

Hvordan med dig? Kan se at det ikke gik som ønsket sidst Er du klar igen efter pausen?

Anmeld

16. april 2011

nielsen80

Sunflower skriver:

Selvfølgelig opdaterer jeg herinde

Hvordan med dig? Kan se at det ikke gik som ønsket sidst Er du klar igen efter pausen?

Det var godt

Det går godt med mig, jeg venter på mens. så jeg kan komme i gang med næsespray igen. Bruger ventetiden på alt det jeg ikke må under behandling - rødvin, løbeture etc., og det er faktisk rart med en pause fra behandlingshelvede.

Anmeld

16. april 2011

morethanperfect

Sunflower skriver:

Det kan være dine blodårer i næsen ligger meget yderligt .. Det gjorde min kærestes , så han fik det brændt

Anmeld

16. april 2011

Wimmie

Sjovt, jeg oplever det samme for tiden... jeg var også igennem hormonbehandling i løbet af marts og den sidste uges tid har jeg haft lidt næseblod (heller ikke noget der løber).

Hmmm.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.