MillePrinsessensMor skriver:
Der er faktisk to spørgsmål;
1) Er det tidligt at vores datter på 6 mdr. kan sidde helt selv ? Der er mange i min mødregruppe hvis børn er noget ældre end hende, der ikk kan sidde selv endnu?! 
2) Sidst min sundhedsplejerske var her spurgte hun hvor mange flasker Mille fik om dagen ? Og der fik hun ca 3 (plus/minus 1) fik at vide jeg skulle skære ned til 2. Når hun skulle i seng og når hun vågnede om morgen. Men hun er kun lige fyldt 6 mdr. Er det så ikk tidligt? Hun fik en flaske om natten fordi hun vågnede og skrev, men den flaske skulle vi bytte ud med vand. og nu kan hun ligge og skrige i 1-1½ time, til hun simpelthen falder i søvn.. ? Er lidt på herrens mark, for vil ikk ha hun skal skrige sig selv i søvn.
(Er nok en pylder mor, men sån er jeg lige på det punkt
)
Lasse lærte at sidde selv da han var 7 måneder.. men hans kammerat som er ½ måned yngre havde siddet selv i 1 måneds tid forinden, så det skal du ikke bekymre dig om, du har bare en dygtig pige 
Jeg synes det er tidligt at skære så meget ned på flaskerne, jeg gjorde det ca. da Lasse var de 7-8 måneder.. og idag hvor han er 11 måneder er jeg i denne uge begyndt at fjerne dem helt (ellers har han fået 2-3 stykker hver dag)... Men vil sige, det kommer MEGET an på hvor meget væske hun ellers får... er hun god til at drikke af kop? får hun meget væske derigennem, så kan du sagtens skære dem ned...
Men får hun ikke meget væske ellers, så ville jeg ikke gøre det..
Lasse er nemlig en røv til at drikke af kop og får ikke meget væske udover hans sutteflasker.. derfor han er så sent med at få dem væk :/
Hvor længe har du forsøgt med vand til nat? det plejer at tage max en uge, så er det indkørt... det har vi nemlig gjort, så lasse kun fik hans i løbet af dagen (de er nemmere at skille sig af med nemlig)
Anmeld