hvordan sover I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Stine Raaholt

havde lige tre uger, hvor jeg sov elendigt.... lå vågen et par timer hver nat og vågnede tidligt... nåede at falde lidt i søvn igen, og var så helt væk og vildt træt, når jeg skulle op på arbejde...

nu er jeg på barsel og de sidste tre dage har jeg sovet non-stop fra 22 til ca. 5 og så har jeg aligevel kunnet sove hurtigt videre til børnene vågner omkring kl. 630... vildt dejligt

Det er altså ikke for at hovere overfor de mange der bøvler med søvnen, men jeg ville bare lige dele en af hverdagens små glæder

god weekend

Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

HeidiGade

Dejligt at høre, at du sover pragtfuldt, for det andet er ikke til at holde ud, skulle jeg hilse og sige 

- Håber at det fortsætter sådan for dig.

Heldigvis sover jeg meget bedre nu efter fødslen, også selvom Laura skal have mad en gang imellem.

Heidi

Anmeld

16. april 2011

Rødhætte

Du skal bare nyde din gode søvn fuldt ud.. Jeg havde en del besvær med at sove sidst i graviditeten, men nu vil jeg ønske jeg nød de timer jeg fik! Hilsen en træt mor

Anmeld

17. april 2011

mortil4dejligepiger

Hvor skønt at du sover godt nu . Det er dejligt at sove godt - jeg har heller ikke problemer med søvnen .

Anmeld

18. april 2011

meem

Uhh søvn synes jeg efterhånden jeg skal kigge længe efter...

Står op hver morgen 7:30 og holder mig mest muligt aktiv hele dagen, så jeg kan gå fysisk træt i seng. Kl. 21:30 hopper jeg op og tager et super dejlig varmt bad, og går så derefter i seng.

Falder i søvn ca 22:45, efter at have spist et par "elskede" alminox og vendt og drejet mig i næsten tre kvarter.

Vågner så igen omkring kl. 1:00 og skal ud og tisse, ligger mig tilbage i sengen og kører samme rutine med alminox og vende og dreje mig i en halv times tid. Falder i søvn igen og vågner kl. 4:00 ca og tager samme tur som kl. 1:00...

Guud hvor jeg glæder mig til om 44 dage hvor grønærten er klar til at se dagens lys !  

Anmeld

18. april 2011

MyLove E

meem skriver:

Uhh søvn synes jeg efterhånden jeg skal kigge længe efter...

Står op hver morgen 7:30 og holder mig mest muligt aktiv hele dagen, så jeg kan gå fysisk træt i seng. Kl. 21:30 hopper jeg op og tager et super dejlig varmt bad, og går så derefter i seng.

Falder i søvn ca 22:45, efter at have spist et par "elskede" alminox og vendt og drejet mig i næsten tre kvarter.

Vågner så igen omkring kl. 1:00 og skal ud og tisse, ligger mig tilbage i sengen og kører samme rutine med alminox og vende og dreje mig i en halv times tid. Falder i søvn igen og vågner kl. 4:00 ca og tager samme tur som kl. 1:00...

Guud hvor jeg glæder mig til om 44 dage hvor grønærten er klar til at se dagens lys !  

Jeg har det næsten lige som dig..

Jeg går i seng ved en 22tiden, falder hurtig i søvn, når jeg først har fået lagt mig ordenligt. Vågner igen ved en 24tiden og skal tisse og er MEGA tørstig, så skal jeg igen komme til at ligge ordenligt, som tager noget tid så der går nok en halvtimes tid inden jeg falderi søvn igen. vågner igen ved en 1.30 tiden og er på samme måde. Det sker  igen ved en 3.30 tiden(næsten hver nat) sover så igen ved en 4 tiden og frem til kl 6-7 så kan jeg ikke sove mere og har ondt i min højre arm og det er lige meget hvordan jeg ligger så snørre det og er træls i den.

Jeg er også begyndt at havde rigtig meget vand i kroppen, så det gør ondt i mine føder og de koger helt vildt.

Der er 22 dage til termin, håber så meget en lille mus vil komme til verden den dag, eller lidt før:-)

Nå nu vil jeg prøve ind og sove lidt:-)

Knus Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.