meem skriver:
Uhh søvn synes jeg efterhånden jeg skal kigge længe efter...
Står op hver morgen 7:30 og holder mig mest muligt aktiv hele dagen, så jeg kan gå fysisk træt i seng. Kl. 21:30 hopper jeg op og tager et super dejlig varmt bad, og går så derefter i seng.
Falder i søvn ca 22:45, efter at have spist et par "elskede" alminox og vendt og drejet mig i næsten tre kvarter.
Vågner så igen omkring kl. 1:00 og skal ud og tisse, ligger mig tilbage i sengen og kører samme rutine med alminox og vende og dreje mig i en halv times tid. Falder i søvn igen og vågner kl. 4:00 ca og tager samme tur som kl. 1:00...
Guud hvor jeg glæder mig til om 44 dage hvor grønærten er klar til at se dagens lys !
Jeg har det næsten lige som dig..
Jeg går i seng ved en 22tiden, falder hurtig i søvn, når jeg først har fået lagt mig ordenligt. Vågner igen ved en 24tiden og skal tisse og er MEGA tørstig, så skal jeg igen komme til at ligge ordenligt, som tager noget tid så der går nok en halvtimes tid inden jeg falderi søvn igen. vågner igen ved en 1.30 tiden og er på samme måde. Det sker igen ved en 3.30 tiden(næsten hver nat) sover så igen ved en 4 tiden og frem til kl 6-7 så kan jeg ikke sove mere og har ondt i min højre arm og det er lige meget hvordan jeg ligger så snørre det og er træls i den.
Jeg er også begyndt at havde rigtig meget vand i kroppen, så det gør ondt i mine føder og de koger helt vildt.
Der er 22 dage til termin, håber så meget en lille mus vil komme til verden den dag, eller lidt før:-)
Nå nu vil jeg prøve ind og sove lidt:-)
Knus Tanja
Anmeld