For fanden i h......!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Rosa

Her sidder jeg så - lysvågen kl 1.15 om natten til den dag hvor min polterabend skal finde sted. Og hvad laver jeg oppe, spørger du? Jo min søn har valgt netop i aften til først at skide bleen fuld af diarre 4 gange siden kl 23, dernæst spulebrække sig ud over sig selv, sengen og mig - helt uden varsel! Svenskefanden sov på sofaen da han skulle være frisk til "morgenvagten", men blev selvfølgelig vækket da jeg pludselig kommer stormene med ungen på armen og bræk over det hele og skal i bad  Og minsanten om ungen gider sove bagefter?! NEJ DA! Han er blevet frisk af sit bad. Han ligger da og synger  - ja, synger (liiiiliiiiiiidiiiiilliiii-naaaauuuuuiiiiii) - for sin mor og sparker hende i ansigtet... Jeg ved godt at det er skidesynd for ham, og at det faktisk også er lidt nuttet at han ligger der og hygger, men hyggen varede kort, til han begyndte at sætte sig op og hyle når jeg lagde ham ned. 

Nu har farmand taget ham med ind i stuen og se teletubbies så han kan falde til ro igen, og mor kan sove - men kæft hvor er jeg træt af at jeg kommer til at ligne en zombie hele dagen i morgen... Det skulle være MIN dag, nu bliver det ren overlevelse  Og mon ikke jeg også bliver smittet med whateveritis? 

Piiiv herfra

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

mariamiss6

Årh nej din stakkel altså....

Håber dine piger har fundet på noget der gør at du simpelthen ikke kan falde i staver i æøbet af dagen ELLER at det er noget wellness noget, hvor det kan være HELT OKAY at falde lidt i søvn mens det står på

Anmeld

16. april 2011

Barbamama

Eeeej hvor er det bare typisk altså!!! Og hvorfor er det lige du ved at de bortfører dig i dag??? HI hi... Jeg håber han får det bedre og at du når festen går i gang bare bliver OVERfrisk!

Anmeld

16. april 2011

TbCp

Øv øv øv Håber du har fået bare lidt søvn så du kan komme igennem dagen!

Anmeld

16. april 2011

Skouboe

Hvor er det bare typisk.. Hav en dejlig dag alligevel

Anmeld

16. april 2011

Bondepigen

Øv hvor træls. Håber du får en god dag!

Anmeld

16. april 2011

anna-jonas

TYPISK!!! Håber at du fik sovet resten af natten, og at dagen bliver god.

Anmeld

16. april 2011

JustAnotherName

Øv, sikke nogen høm!

Sygdom er bare aldrig belejligt eller velkomment.

Håber lille Jonte er OK igen. Og at du, trods alt, får en sjov og festlig dag!

Anmeld

16. april 2011

Laulund87

Håber du får en dejlig dag, trods alt!

Anmeld

16. april 2011

Milka

jamen det er jo typisk  glæder mig til at høre hvodan dagen er gået, for alle i den lille familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.