Her sidder jeg så - lysvågen kl 1.15 om natten til den dag hvor min polterabend skal finde sted. Og hvad laver jeg oppe, spørger du? Jo min søn har valgt netop i aften til først at skide bleen fuld af diarre 4 gange siden kl 23, dernæst spulebrække sig ud over sig selv, sengen og mig - helt uden varsel! Svenskefanden sov på sofaen da han skulle være frisk til "morgenvagten", men blev selvfølgelig vækket da jeg pludselig kommer stormene med ungen på armen og bræk over det hele og skal i bad
Og minsanten om ungen gider sove bagefter?! NEJ DA! Han er blevet frisk af sit bad. Han ligger da og synger - ja, synger (liiiiliiiiiiidiiiiilliiii-naaaauuuuuiiiiii
) - for sin mor og sparker hende i ansigtet... Jeg ved godt at det er skidesynd for ham, og at det faktisk også er lidt nuttet at han ligger der og hygger, men hyggen varede kort, til han begyndte at sætte sig op og hyle når jeg lagde ham ned.
Nu har farmand taget ham med ind i stuen og se teletubbies så han kan falde til ro igen, og mor kan sove - men kæft hvor er jeg træt af at jeg kommer til at ligne en zombie hele dagen i morgen... Det skulle være MIN dag, nu bliver det ren overlevelse
Og mon ikke jeg også bliver smittet med whateveritis?
Piiiv herfra
Rosa
Anmeld