Babyklar er i fødsel :d <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.409 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Maalene

Heej dejlige piger

Send masser af ve-støv afsted til den søde Louise, som i dag er 33+2... Hendes vand gik kl. 12.45 i dag, og hun skrev for en time siden, at de nu ventede på at veerne tog til og at hun omkring kl. 22.00 var 4 cm åben...

De har skønnet den lille Storm til omkring 2 kg. - så send en masse ve-støv afsted piger, så Storm kan komme til verden

Han kan åbenbart ikke vente med at se sine forældre  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Janni.

Puuust !! Storm kom ud til dine forældre 

Anmeld

15. april 2011

malenecl

Sender en masse ve-støv!

Sidder og bliver helt misundelig!!

- Malene, 37+5

Anmeld

15. april 2011

Mira0911

iiiih... Sender masser af vestøv afsted... 

Anmeld

15. april 2011

MaliksMor

Maalene skriver:

Heej dejlige piger

Send masser af ve-støv afsted til den søde Louise, som i dag er 33+2... Hendes vand gik kl. 12.45 i dag, og hun skrev for en time siden, at de nu ventede på at veerne tog til og at hun omkring kl. 22.00 var 4 cm åben...

De har skønnet den lille Storm til omkring 2 kg. - så send en masse ve-støv afsted piger, så Storm kan komme til verden

Han kan åbenbart ikke vente med at se sine forældre  

er der nogle grund til at hun er gået i fødsel? det jo næsten to måneder for tidligt ( kunne se hun havde termin i juni )

- men, sender da en masse ve' støv afsted til hende - så hun forhåbeligt kan få lov at føde ham selv..

Anmeld

15. april 2011

Maalene

CamillaRH skriver:

er der nogle grund til at hun er gået i fødsel? det jo næsten to måneder for tidligt ( kunne se hun havde termin i juni )

- men, sender da en masse ve' støv afsted til hende - så hun forhåbeligt kan få lov at føde ham selv..

Ikke hvad jeg har hørt - tror hun er godt igang nu, hun har ihvertfald ikke svaret på de sidste beskeder, men kan være hun kan fortælle det selv herinde, når vidunderet er kommet til verden

Anmeld

15. april 2011

MaliksMor

Maalene skriver:

Ikke hvad jeg har hørt - tror hun er godt igang nu, hun har ihvertfald ikke svaret på de sidste beskeder, men kan være hun kan fortælle det selv herinde, når vidunderet er kommet til verden

Ja da - selvf

Blev bare lige nyss. jeg fødte (AK) nemmelig en månede for tidligt pga. svangerskabs forgiftning kunne godt være det var sådan noget.

Hvor spændene 

Anmeld

15. april 2011

Rosa

UUUh, rigtig god fødsel til hende 

Anmeld

15. april 2011

Maalene

CamillaRH skriver:

Ja da - selvf

Blev bare lige nyss. jeg fødte (AK) nemmelig en månede for tidligt pga. svangerskabs forgiftning kunne godt være det var sådan noget.

Hvor spændene 

Er også suuuuuper nysgerrig

Men tror ikke det har været svangerskabsforgiftning, men hvad det så kan have været aner jeg ikke

Men åååååh, hvor er det altså bare spændende

Anmeld

15. april 2011

MaliksMor

Maalene skriver:

Er også suuuuuper nysgerrig

Men tror ikke det har været svangerskabsforgiftning, men hvad det så kan have været aner jeg ikke

Men åååååh, hvor er det altså bare spændende

ja, meget - kender hende godt nok ikke. men, det jo altid spænde og dejligt med en fødsel smiler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.