Hmm...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. april 2011

KWL

Tror jeg er skyld i alt det her.

Undskyld.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

anna-jonas

KWL skriver:

Undskyld.

Lad nu være med at tage skylden for dette også, Kristine. Der har jo længe ulmet noget her på NS. Det var ikke p.g.a af din "gave"-tråd, at alting løb løbsk. Der har været flere små "fights", og jeg tror at summen af disse, er skyld i det der nu sker.

Anmeld

15. april 2011

Bondepigen

KWL skriver:

Undskyld.

NEJ du er ikke. Det kan da aldrig blive din skyld, at du opretter et ærligt spørgsmål, fordi du tænker på andre, og at man ikke må glemme nogen. DET er der da BESTEMT ikke noget galt i.

Den tråd jeg har oprettet, har intet som helst med dengang at gøre. Det kapitel var helt overstået for mig!

Anmeld

15. april 2011

Skouboe

KWL skriver:

Undskyld.

Se svar i den anden tråd !

Anmeld

15. april 2011

KWL

Ved i hvad tøser. I har helt ret. Jeg vil ikke undskylde for jeg synes faktisk selv at jeg har opført mig pænt og har skrevet min mening i en ordentlig tone.

Så bare glem dette indlæg. og tak fordi i kender mig så godt og ved at jeg som altid sidder med røv dårlig samvittighed.

Love U

Anmeld

16. april 2011

Bondepigen

KWL skriver:

Ved i hvad tøser. I har helt ret. Jeg vil ikke undskylde for jeg synes faktisk selv at jeg har opført mig pænt og har skrevet min mening i en ordentlig tone.

Så bare glem dette indlæg. og tak fordi i kender mig så godt og ved at jeg som altid sidder med røv dårlig samvittighed.

Love U

Anmeld

16. april 2011

sarahb

Tænk du kun på dig selv og dine dejlige piger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.