Har i haft en god dag ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Vingummien

Min har været lang men hyggelig

Har jo bare været hjemme med knægten. Min mor kom imorges og var ved ham mens, jeg smuttede over i vuggestuen og hentede hans ting, og sikke fine påske ting han har lavet, de skulle jo lige hænges op.

Så har mig og prutmåsen :p taget os en dejlig skraber sammen i mors seng, er jo ikke hver dag det sker

Og så har jeg bagt pølsebrød, mums fik lige lavet 24, så er der lige til lidt guf igennem weekenden og mon ikke kæresten får kværnet et par stykker når han kommer herop efter at have været i byen her til aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Rosa

Jo tak, en lidt blandet dag... Herligt herhjemme, men hver gang jeg kiggede herind blev jeg ligesom nulstillet...

I morgen kommer jeg slet ikke herind, der skal jeg nemlig på polterabend 

Knus og tak for en positiv tråd 

Anmeld

15. april 2011

Vingummien

Rosa skriver:

Jo tak, en lidt blandet dag... Herligt herhjemme, men hver gang jeg kiggede herind blev jeg ligesom nulstillet...

I morgen kommer jeg slet ikke herind, der skal jeg nemlig på polterabend 

Knus og tak for en positiv tråd 

Hvor hyggeligt

Og var så lidt

Anmeld

15. april 2011

N&J

Jeg har været i skole efter at have sovet ½ time i nat - fordi jeg skulle færdiggøre en årsopgave, som skulle fremlægges i dag, så har Nikita og mig bare hygget rundt og leget gemmeleg inden der kom mad (mor gad altså ikke lave mad - var sååå træt), så hældte Nikita en halv bøtte cacaopulver ud over sig selv  fordi jeg havde stillet den for tæt på kanten, men hun væltede den jo ikke bare - hun tog da selvfølgelig hænderne ned i cacaoen og syntes det skulle sne, så kom hun i seng, og jeg blundede lidt hen og pludselig kan jeg høre hende ude på badeværelset - så har hun 1-2-hurtig hældt en halv flaske skumbad ud på toilettet det er vist bare ikke min dag i dag.. 

men I morgen skal vi en tur på geologisk museum og så hjem til Esbjerg til mine forældre - yeah!!

Anmeld

15. april 2011

Sabina & Simone

Hey søde

Jo mange tak. Det har været en rigtig god dag...

Dejligt at I har haft en hyggelig dag også...

Vi har været til 2 års undersøgelse (meget forsinket) men Simone er bare så fin... 81 cm høj og 10,5 kg... Ikke et kæmpe barn, men lægen synes hun var så fin, så det kunne ikke være bedre... Og Simone gik stolt derfra med en lille pakke tyggegummi i hånden, som lægen gav hende fordi hun var så dygtig... Så det var en meget betænksom mor der knækkede et lille stykke af og gav barnet... Men når nu lægen gav hende det, så kan det nok ikke være helt galt... Hun gnaskede så løs på det og der gik selvfølgelig ikke længe før hun havde ædt det og ville have mere... Men NEJ... Et stykke må være nok... Tarmene skal helst ikke lukkes helt til...

Knus Sabina

Anmeld

15. april 2011

KWL

Åh...hjemmelavet påsketing er bare det bedste  

Tilde har også lavet et fint æg og Thea en dims på et fad med to kyllinger og noget karse. Altså hvis det ikke var mine unger der havde lavet det så .... hihih. Men det er jo lige præcist det der er charmen ik?!

Jeg har haft en L.... dag. Har været hjemme fra skolen og har sovet HELE dagen. Har lidt af hovedpine de sidste to uger. Faktisk lidt migræne agtigt.

Men nu har familien og jeg ferie så mon ikke det hele går

Anmeld

15. april 2011

Mira0911

Her har det været ren afslapning.... 

Anmeld

16. april 2011

TbCp

Vi havde simpelthen den skønneste dag igår... for det første havde jeg kun 2 dagplejeunger så det var en rigtig hyggedag

Senere på dagen kom nogle venner over og så grillede vi om aftenen.

Dejlig dejlig dag

Anmeld

16. april 2011

anna-jonas

TbCp skriver:

Vi havde simpelthen den skønneste dag igår... for det første havde jeg kun 2 dagplejeunger så det var en rigtig hyggedag

Senere på dagen kom nogle venner over og så grillede vi om aftenen.

Dejlig dejlig dag

Jeg bliver glad i låget af at læse dine indlæg, Tina. Hvis du går 6-8 mdr. tilbage, så var de helt anderledes.................triste og uden positivitet. Nu er de fulde af liv, og glæde.

Min dag i går, var okay.....................havde fri efter 2 aftenvagter og 2 dagvagter, så var lidt baldret. Havde et stort skænderi med Jan, så det trak ligesom ned i det samlede regnskab.

Anmeld

16. april 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

Jeg bliver glad i låget af at læse dine indlæg, Tina. Hvis du går 6-8 mdr. tilbage, så var de helt anderledes.................triste og uden positivitet. Nu er de fulde af liv, og glæde.

Min dag i går, var okay.....................havde fri efter 2 aftenvagter og 2 dagvagter, så var lidt baldret. Havde et stort skænderi med Jan, så det trak ligesom ned i det samlede regnskab.

Det skrev Ida også til mig fornylig

Jeg er virkelig glad! Elsker mit liv og nyder at jeg igen har det godt!

Så at andre kan "mærke" det også er jo bare skønt

Og tak, du fortjener en stor del af rosen for at jeg igen er på toppen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.