Nej nej nej, nu er det fan... nok...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Sabina & Simone

Hvad sker der for at jer tøser?

Nu har jeg som jeg skrev i en anden debat været meget inaktiv, det sidste lang stykke tid -mest fordi jeg ikke har haft så meget at fortælle om- men jeg har været online mindst 10 gange dagligt, for at følge med i hvad der sker for alle jer dejlige damer og jeres smukke børn.

Det første jeg gør hver gang er at kigge igennem om der er indlæg fra Milka og Tjuhl... Ikke fordi I andres indlæg er mindre vigtige, men elsker bare at læse om bøtternes udvikling fordi Simone er samme alder og så elsker jeg bare Trines fantastiske måde at skrive på, hun kan få en til at grine og græde, føle at man kender hende og familien osv. Ved I kan følge mig...

Jeg må indrømme at jeg ville være meget ked af at skulle undvære at læse om jer alle og kunne se at det ikke kun er mig der kan føle mig som jordens dårligste mor eller kan sidde og krumme tæer over tigerspring... At skulle undvære at dele jeres sorger og glæder... Det ville være meget trist...

Især fordi jeg synes at det sammenhold der var i NS er blevet ødelagt af ydre påvirkninger. Folk har haft travlt med at forsvare NS overfor resten af baby.dk.

JAMEN HALLO... VI ER DEM VI ER OG DET SKAL VI HAVE LOV TIL.

Hvis folk ikke kan acceptere det, så kan de da bare gå væk...

Så kom nu piger... Lad os vende skuden og få det gode sammenhold tilbage og lad os der ikke er så aktive, få lov at nyde de skønne øjeblikke der er i jeres liv...

Knus fra Sabina - der håber at NS vender stærkt tilbage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Barbamama

Ja SGU!!!!! Husk NS-tonen. Den er GULD værd!!!!

Anmeld

15. april 2011

sarahb

Tyder bare til der er for mange ugler i mosen. Men håber og krydser for det bliver godt igen

Anmeld

15. april 2011

Sabina & Simone

sarahb skriver:

Tyder bare til der er for mange ugler i mosen. Men håber og krydser for det bliver godt igen

Ja det er der desværre nok...

Nu vil jeg ikke skabe flere ugler... Men tror måske den lukkede gruppe har lidt af skylden for at vi er blevet "delt" lidt... Ikke fordi det ikke er en fantastisk ide med en gruppen, hvor ikke alle kan kigge med... Men simpelthen fordi dem der ikke er plus medlemmer ikke kan skrive med... Det gør lidt at man kommer lidt udenfor, for man skriver jo ikke privat til alle dem der opretter noget derinde... Der er selvfølgelig mange der er gode til at sende samme opslag inde i den åbne også... Men tror bare at mange føler sig "lidt udenfor". Ved godt at man så kan blive plus medlem, men det er ikke alle der har råd til eller måske har muligheden for det...

Jeg kan jo selvfølgelig kun snakke for mig selv ang det, men det er i hvert fald sådan jeg har det lidt...

Anmeld

16. april 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Sabina & Simone skriver:

Ja det er der desværre nok...

Nu vil jeg ikke skabe flere ugler... Men tror måske den lukkede gruppe har lidt af skylden for at vi er blevet "delt" lidt... Ikke fordi det ikke er en fantastisk ide med en gruppen, hvor ikke alle kan kigge med... Men simpelthen fordi dem der ikke er plus medlemmer ikke kan skrive med... Det gør lidt at man kommer lidt udenfor, for man skriver jo ikke privat til alle dem der opretter noget derinde... Der er selvfølgelig mange der er gode til at sende samme opslag inde i den åbne også... Men tror bare at mange føler sig "lidt udenfor". Ved godt at man så kan blive plus medlem, men det er ikke alle der har råd til eller måske har muligheden for det...

Jeg kan jo selvfølgelig kun snakke for mig selv ang det, men det er i hvert fald sådan jeg har det lidt...

ENIG!Jeg er SÅ ked af den lukkede gruppe.Jeg kan bare læse og følge med,men kan ikke selv skrive,og må da indrømme at jeg nærmest føler mig henstillet til skolegården hvor man ikke måtte være med.Jeg føler mig rigtig alene herinde nu,og synes da også det er surt hvis der pludselig er nogen der begynder at spekulere på hvorfor jeg aldrig kommenterer noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.