Hvad sker der for at jer tøser?
Nu har jeg som jeg skrev i en anden debat været meget inaktiv, det sidste lang stykke tid -mest fordi jeg ikke har haft så meget at fortælle om- men jeg har været online mindst 10 gange dagligt, for at følge med i hvad der sker for alle jer dejlige damer og jeres smukke børn.
Det første jeg gør hver gang er at kigge igennem om der er indlæg fra Milka og Tjuhl... Ikke fordi I andres indlæg er mindre vigtige, men elsker bare at læse om bøtternes udvikling fordi Simone er samme alder og så elsker jeg bare Trines fantastiske måde at skrive på, hun kan få en til at grine og græde, føle at man kender hende og familien osv. Ved I kan følge mig...
Jeg må indrømme at jeg ville være meget ked af at skulle undvære at læse om jer alle og kunne se at det ikke kun er mig der kan føle mig som jordens dårligste mor eller kan sidde og krumme tæer over tigerspring... At skulle undvære at dele jeres sorger og glæder... Det ville være meget trist...
Især fordi jeg synes at det sammenhold der var i NS er blevet ødelagt af ydre påvirkninger. Folk har haft travlt med at forsvare NS overfor resten af baby.dk.
JAMEN HALLO... VI ER DEM VI ER OG DET SKAL VI HAVE LOV TIL.
Hvis folk ikke kan acceptere det, så kan de da bare gå væk...
Så kom nu piger... Lad os vende skuden og få det gode sammenhold tilbage og lad os der ikke er så aktive, få lov at nyde de skønne øjeblikke der er i jeres liv...
Knus fra Sabina - der håber at NS vender stærkt tilbage...
Anmeld