Gummistøvler str 19 hvor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

B&J

lærkes_mor skriver:

mener de har dem i de fleste sko butikker :-)

også i str 19....

Min søn er fra april i år og kan godt gå men ikke 100 % sikkert endnu, så jeg venter med at købe til han kan det.... for gummistøvler er svære at trave rundt i :-)

glæder mig også til af se vores søn i sådan nogle men han løber jo afsted og er over alt hihihihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Mussen2

B&J skriver:

se nu der da

Taaak

Velbekomme Husk gummirøjsere ikke må være for store, de skal helst sidde lidt til og ikke købes med vokse tillæg. En termosok kan gøre forskellen

Anmeld

15. april 2011

B&J

Mussen2 skriver:

Velbekomme Husk gummirøjsere ikke må være for store, de skal helst sidde lidt til og ikke købes med vokse tillæg. En termosok kan gøre forskellen

Nemlig også der for han skal have en størrelse 19 vi har prøvet en 20 og de var for store

Anmeld

15. april 2011

Sara.

B&J skriver:

glæder mig også til af se vores søn i sådan nogle men han løber jo afsted og er over alt hihihihi

Min søn løber også afsted, falder bare 1/5 del af gangene... hehe...

Men sikke små søde fødder din søn har, eller også er det min der har kæmpe :-) str 21

Anmeld

15. april 2011

B&J

lærkes_mor skriver:

Min søn løber også afsted, falder bare 1/5 del af gangene... hehe...

Men sikke små søde fødder din søn har, eller også er det min der har kæmpe :-) str 21

vores dreng har altid været lille han er 1år og 1månede men vi var også lille dengang både mig og min kæreste men jeg blev så kun 159høj og min kæreste 198høj ihihihihhi så glæder mig til af se vores søn bliver

Anmeld

15. april 2011

Sara.

vores dreng har altid været lille han er 1år og 1månede men vi var også lille dengang både mig og min kæreste men jeg blev så kun 159høj og min kæreste 198høj ihihihihhi så glæder mig til af se vores søn bliver

Kan jeg godt forstå :-) Hvor lang er han og hvad vejer han nu? Min søn blev et år 7 april

Tror min dreng er ret gennemsnitlig med højden og så slank....

Jeg selv er 168 og bruger 38 og min mand 172 og bruger 42... så vi er heller ikke store store

Anmeld

15. april 2011

B&J

lærkes_mor skriver:

Kan jeg godt forstå :-) Hvor lang er han og hvad vejer han nu?

Tror min dreng er ret gennemsnitlig med højden og så slank....

Jeg selv er 168 og bruger 38 og min mand 172 og bruger 42... så vi er heller ikke store store

han er 75-76høj det er længe siden vi har fået ham målt men ca der også vejer han 9,3kg så han er en tynd lang dreng efter hans kurve ja og jeg bruger 39 i sko og min kæreste 45-46 hihihihi

Anmeld

15. april 2011

Sara.

B&J skriver:

han er 75-76høj det er længe siden vi har fået ham målt men ca der også vejer han 9,3kg så han er en tynd lang dreng efter hans kurve ja og jeg bruger 39 i sko og min kæreste 45-46 hihihihi

Vil tro min søn ca er det samme.. men finder vi ud af til et års undersøgelsen d.27 april.

Sov godt :-)

Anmeld

15. april 2011

B&J

lærkes_mor skriver:

Vil tro min søn ca er det samme.. men finder vi ud af til et års undersøgelsen d.27 april.

Sov godt :-)

så er det bare vores søn der har små fødder hihihi

Sov godt

Anmeld

15. april 2011

Davidsen87

BILKA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.