Er godt nok skuffet over samfundet..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. april 2011

AA10

Hey tøser og jeres bebser  håber i har det godt.. er dog lidt trist over dette samfund idag Jeg har kun haft et sp besøg da min datter var 11 dage og ikke set skyggen af dem siden, fik ellers a vide at de ville ringe når hun var 2 måneder omkring næste besøg.. jeg ventede men intet hørt, vi har dog noget der hedder åbenthus , hvor de små kan blive vejet og mål men de sidste 2 gange har der været lukket går så derned igår for at sikre mig at prinsessen er ok og om hun nu for nok at spise.. (ammer selv). det viser sig at det gør hun hun vejer faktisk mere end hun burde og det jo super spørg så hvorfor jeg intet har hørt fra dem, hun spørg så om mit navn og siger at jeg slet ikke er registret og den sp er flyttet til jylland men har ikke oplyst om mig what tha fuck siger jeg bare.. den sp der var der undskyldte mange gange men det er jo ikke hendes fejl, men helt ærligt hvad sker der.. tænk hvis jeg ikke selv havde handlet så kunne jeg ha ventet længe på næste besøg.. det sku bare ikke i orden synes jeg.. det er mit første barn, men det er nu sagen ligemeget.. men det er jo bare bevist at det er derfor at mange mister tabet nu til dags.. virkelig trist .. ja undskyld mit indlæg. men blev sku helt chokket 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Kit

Din SP har sikkert været ligeglad, idet hun flytter til Jylland, men det er stadig ikke i orden. Godt du handlede selv.

Her hvor jeg bor er der 2 SP til området og de gør et super stykke arbejde. Jeg har haft mine besøg og nu venter vi til juni for næste besøg, som hun vil ringe og aftale tid til senere. Håber hun så husker det hi hi

Ellers har vi også åbent hus 2 gange om måneden, hvor man kan få målt og vejet. Det er de 2 SP der er der på skift, så det er et kendt ansigt. De overlapper også hinanden ved sygdom.

Håber din nye SP er sød og har styr på sine og dine oplysninger.

Kit

Anmeld

16. april 2011

Diana...

Ej det er godt nok for dårligt. Men som Kit skriver så tror jeg også hun har været lige glad da hun jo skulle flytte. 

Godt hun har taget så godt og at du fik snakket med en SP. 

Kram Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.