Dejlig overraskelse 

Jeg har haft den mest fantastiske weekend. Min fødselsdag startede i fredags, hvor jeg skulle ind og have en times massage ALL OVER!!! Fantastisk oplevelse - og tiltrængt.
Det eneste jeg vidste omkring igår var, at min veninde (Tristans Tante Lut), ville komme for at spise frokost og tage Tristan med i sommerhus til idag.
Da jeg vågnede kom Tristan med sin gave, som han selv havde lavet i DP. Da han gav mig pakken sagde han "her mor, det er til dig. Det er et armbånd" Nå ok
...jamen, det måtte jeg så hellere pakke op. Og det var et armbånd som min skønne søn selv havde lavet 

De andre pakker var en trøje, en bog, 2 dvd´er og som det sidste, et gavekort til en ansigtsbehandling med Ole Henriksen produkter som jeg skulle til kl 11
Han er sq skøn min mand, han ved lige, hvilke knapper han skal trykke på 
Da jeg kom hjem fra den lækre behandling, havde Sef gjort klar til frokost og derefter kørte Lut og TRistan i sommerhus.
Så i går aftes drak vi Cosmopolitans til vi var ved at knække os og havde så sjov og fræk en aften 

Her til morgen hentede Sef rundstykker. Dem kørte vi ned mens vi så 24timer og bagefter stod den på morgensex 

Det er virkelig guld med sådan en morgen ind imellem.
Nu venter jeg på at Lut ringer, at de er på vej hjem igen. Savner Tristan og glæder mig så meget til han kommer hjem og jeg skal høre om, hvad han har lavet.
Håber I har haft en super weekend 

Knus
Anmeld