Baby sove, hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.066 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Anonym trådstarter

Hvordan gjorde I i starten mht, baby og det at sove om natten? Sov den hos Jer i soveværelset og i hvad- Vugge, Lift??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Ryberg

Anonym skriver:

Hvordan gjorde I i starten mht, baby og det at sove om natten? Sov den hos Jer i soveværelset og i hvad- Vugge, Lift??

Lasse sov i liften den første måneds tid som stod i vuggen ved siden af vores seng i soveværelset.

Da han var ca.1 måned sov han så i vuggen ved vores seng i soveværelset..

Fra 3-4 måneder af kom han i tremmeseng, stadig ved vores seng i soveværelset...

6 måneder gammel, tremmeseng på eget værelse

Anmeld

15. april 2011

NinaNymannMadsen

til at starte på sov hun i vores seng sammen med os. dog på min side af sengen. vi havde en senge hest der hvor hun lå så hun ikke kunne trille ud.
det var mest for trygheden. senere rykked hun op i egen tremmeseng dog lå hun i lift.

nu har hun eget værelse men hun er også næsten 2 nu

Anmeld

15. april 2011

henh01

Hej

Vores har sovet i sin tremmeseng fra dag 1 af - med en sengeformindsker i så den ikke virkede så stor. Den har han stadig i (han er 5 mdr) Han ligger i vores soveværelse, men det er ligeså meget fordi han ikke har et værelse selv

Anmeld

15. april 2011

Cris

Sammen med mig. De blev puttet i liften om aftenen, men om natten sov de hos mig. Og så efter ca 5 måneder blev de puttet i deres tremmeseng ved siden af vores.

Anmeld

15. april 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Laura har altid sovet i sin vugge og senere i egen seng. Jeg har aldrig brugt lift, da jeg har voksipose

Anmeld

15. april 2011

Clisolka

Til at starte med lå hun imellem mig og min kæreste i vores seng (mest for trygheden)  Da hun var ca 2-3 måneder kom hun i sin tremmeseng som står i vores soveværelse  Hun har ikke sit eget værelse 

Anmeld

15. april 2011

dorthemus

Runa sov de første 4 måneder sammen med mig i min seng, hvilket også gjorde natamning let...senere sov hun i sin seng ved siden af min seng og nu i sin egen seng på eget værelse...hun e 10½ måned. I perioder sover vi sammen i min seng og det er bare skønt at putte med min datter  Hun har lige været syg så der havde jeg det bedst med at hun lå hos mig.

Anmeld

15. april 2011

Maja_4000

I starten lå hun i liften i tremmesengen , som stod i vores soveværelse .. Da vi så fik anskaffet en slyngevugge , kom hun over i den  Og der er hun stadig .. Når hun vokser ud af den , er planen at hun skal i tremmesengen på hendes eget værelse .. Men nu må vi se (:

Anmeld

16. april 2011

Brams

Anonym skriver:

Lærke sov hos os i soveværelset i sin vugge. Og en overgang imellem os i sengen. Hun flyttede på eget værelse og i stor seng da hun var ca. 6 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.