Symptoner indtil videre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Fjordside

Jeg ville lige høre hvad i har af symptoner indtil videre?

Jeg har utrolig ømme bryster og er MEGET MEGET træt! Og så i dag fik jeg kvalme. Fra morgenen af var jeg lidt i tvivl om det.. Men til middag var jeg ikke i tvivl, var i gang med at spise min madpakke, men pludselig følte jeg bare det hele vendte sig i maven.. Nøj det var ubehageligt :/ Men nu har jeg læst at det er gode tegn at have kvalme og kaste op..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

mette-mus

HeJ

Jeg har også rigtig ømme bryster og så føles de utroligt tunge -særligt om aftenen!!

Ellers ikke de store symptomer..

Lidt madlede ved nogle fødevarer. Kan SLET ikke klare oksekød mere, og var ellers lidt af en bøf-pige

Men syntes nu generelt at min appetit er rimelig god!!

Anmeld

24. april 2011

Københavnermor

Hej i to..

Jeg er 7+3 i dag.. Har haft ømme babser i to uger nu, og de føles meget tunge. Kvalmen og madleden kom for nogle få dage siden, og det er rigtig træls!! Men jeg kaster heldigvis ikke op, så jeg klager ikke for meget. 

Så har jeg tyngdefornemmelse/trækken i underlivet flere gange om dagen, bl.a. lige nu. Det kan jeg rigtig godt lide, det minder mig om at der er en baby der ligger og hygger sig, og vokser sig stor og stærk! Og for mig til at tænke på hvor dejligt det bliver når jeg kan mærke den møve rundt! 

Anmeld

25. april 2011

Fjordside

MedRogn skriver:

Hej i to..

Jeg er 7+3 i dag.. Har haft ømme babser i to uger nu, og de føles meget tunge. Kvalmen og madleden kom for nogle få dage siden, og det er rigtig træls!! Men jeg kaster heldigvis ikke op, så jeg klager ikke for meget. 

Så har jeg tyngdefornemmelse/trækken i underlivet flere gange om dagen, bl.a. lige nu. Det kan jeg rigtig godt lide, det minder mig om at der er en baby der ligger og hygger sig, og vokser sig stor og stærk! Og for mig til at tænke på hvor dejligt det bliver når jeg kan mærke den møve rundt! 

Heller ingen opkast her endnu og krydser fingere for det heller ikke kommer

Jeg kunne også i fredags begynde at mærke at det ligesom strækker og hiver i siderne og ved livmoren, blev først meget forskrækket, det føltes lidt som om jeg havde forstrukket noget, men efter et opkald til min veninde som er længere fremme, fandt jeg ud af det er ganske normalt. Men er meget øm i dag, havde svært ved at komme op af sengen..

Uha jeg synes det er spændene det hele, utrolig at der kan blive plads til en lille baby inde i maven

Anmeld

25. april 2011

Fjordside

mette-mus skriver:

HeJ

Jeg har også rigtig ømme bryster og så føles de utroligt tunge -særligt om aftenen!!

Ellers ikke de store symptomer..

Lidt madlede ved nogle fødevarer. Kan SLET ikke klare oksekød mere, og var ellers lidt af en bøf-pige

Men syntes nu generelt at min appetit er rimelig god!!

Ja mine føles også utrolig tunge, min bh har jeg opgivet, det er for ubehageligt at have den på. Så jeg bruger min sportsbh, men må nok snart invistere i en ny bh

Anmeld

26. april 2011

Krebsen88

Hej piger.

Ihh hvor er det fedt at have noget tilfælles med andre, jeg har lige opdaget i forgårs at jeg er gravid, skal til lægen i dag og fastslå helt hvor langt jeg er, men tror jeg er 5+2 :-)

Det bliver hyggeligt med et lille julebarn

Anmeld

1. maj 2011

Kageelsker

Jeg tillader mig at være lidt med her, der er ikke rigtig kommet gang i januargruppen endnu :-)

Jeg fik meget tidligt symptomer og var faktisk ret nervøs for at det var min hjerne der spillede mig et pus, men den var god nok.

Jeg har haft ligamentsmerter og ømme bryster (centreret omkring brystvorten) i ca en uge, og har de sidste par dage haft en snert af madlede og meget kortvarig kvalme (ofte kun 5-10 min af gangen).

Jeg er idag 4+2 og det hele er stadig meget uvirkeligt, men det er den mest fantastiske følelse i hele verden, at vide at der vokser et lille liv inde i mig!

Anmeld

2. maj 2011

Hertzum77

Hej

Jeg har kvalme fra jeg står op til jeg går i seng, puha synes det er hårdt. Jeg har ømme bryster og det niver lidt i siderne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.