sort blod.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Anonym trådstarter

er lige ano, da det er lidt pinligt at spørge om.

Men, jeg havde min mensturations sidste dag for 12 dage siden, så der er jo noget tid til næste mensturations første dag.

Men nu har jeg i et døgn, haft en lille smule sort blod i mine trusser, hvilket jeg aldrig har prøvet før?? Er det bare hovedrengøring derinde, eller hvad kan det være?? 

Håber på nogle kan svare mig på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

afrobabies

Anonym skriver:

er lige ano, da det er lidt pinligt at spørge om.

Men, jeg havde min mensturations sidste dag for 12 dage siden, så der er jo noget tid til næste mensturations første dag.

Men nu har jeg i et døgn, haft en lille smule sort blod i mine trusser, hvilket jeg aldrig har prøvet før?? Er det bare hovedrengøring derinde, eller hvad kan det være?? 

Håber på nogle kan svare mig på det.

Så er det ca. 3 uger siden din sidste mens startede? Hvis du har haft sex ubeskyttet, så kan det godt være et æg der har sat sig fast i livmoderen.

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Så er det ca. 3 uger siden din sidste mens startede? Hvis du har haft sex ubeskyttet, så kan det godt være et æg der har sat sig fast i livmoderen.

er det noget farligt eller?? 

Anmeld

15. april 2011

afrobabies

Anonym skriver:

er det noget farligt eller?? 

Hvis et æg har sat sig fast i din livmoder, så er du gravid.

Anmeld

15. april 2011

MorEllen

victoria2008 skriver:

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

ja det jeg godt klar over, men tænkte mere at du mente det var et gammelt æg som blev udstødt nu?? Fordi jeg har siden min sidste mensturation ikke haft ubeskyttet. Men har haft det forrigere gang..

Anmeld

15. april 2011

afrobabies

Anonym skriver:

ja det jeg godt klar over, men tænkte mere at du mente det var et gammelt æg som blev udstødt nu?? Fordi jeg har siden min sidste mensturation ikke haft ubeskyttet. Men har haft det forrigere gang..

Ok, det ved jeg så ikke lige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.