BILLEDE spam af vores dejlige Felix <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Fru.Mäes <3

... Det er ved at være noget tid siden jeg har givet jeg lidt SPAM af Felix, så det kan I lige få med inden i holder weekend..

GOD WEEKEND TIL JER ALLE OG JERES FAMILIE

Krams Rikke

Billede 1+2+3: Er fra Felix's 5 måneders fødselsdag. Han ligger og hygger sammen med Farmand på gulvet..

Billede 4+5: Selvom man 4 måneder er man stadigvæk NOK baby til at ligge og soe hos MOR  Og MOR nyder det!!

Billede 6: Skulle lave fod-og håndaftryk af Felix...

Billede 7: FARMAND, synes Felix ligner ern klovn i hansd MOLO bukser.. Så TADDAA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

twinboys

Nuuuuuurrrh han er lækker

Anmeld

15. april 2011

LenaJohansen

FrøkenHedegaard skriver:

... Det er ved at være noget tid siden jeg har givet jeg lidt SPAM af Felix, så det kan I lige få med inden i holder weekend..

Krams Rikke

Billede 1+2+3: Er fra Felix's 5 måneders fødselsdag. Han ligger og hygger sammen med Farmand på gulvet..

Billede 4+5: Selvom man 4 måneder er man stadigvæk NOK baby til at ligge og soe hos MOR  Og MOR nyder det!!

Billede 7: FARMAND, synes Felix ligner ern klovn i hansd MOLO bukser.. Så TADDAA

årh elsker puttebillederne

Ville ønske min lille mus ville putte ved mig, men hun er åbenbart blevet for stor til det  Og hun er kun knap 5 mdr 

Anmeld

15. april 2011

Fru.Mäes <3

twinboys skriver:

Nuuuuuurrrh han er lækker

TUSIND TAK

Anmeld

15. april 2011

Mira0911

Ih hvor ser han dejlig ud... 

Anmeld

15. april 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Arhmen han er jo bare ALT for lækker og skøn!

Også har han ovenikøbet de flotteste store brune øjne med lange øjenvipper  Mine piger har også begge lange øjenvipper - hvem de har det fra, det vides ikke, men smukt er det!

Anmeld

15. april 2011

Fru.Mäes <3

LenaJohansen skriver:

årh elsker puttebillederne

Ville ønske min lille mus ville putte ved mig, men hun er åbenbart blevet for stor til det  Og hun er kun knap 5 mdr 

Der er ikke noget BEDRE end at putte - men det er osse en sjældent ting efterhånden, DESVÆRRE

Anmeld

15. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lækker trold

Anmeld

15. april 2011

Dansker I Holland

FrøkenHedegaard skriver:

Krams Rikke

Ihh hvor er han fin Og lækker Det har dig og kæresten/manden sq gjort godt hehe... Har du forresten set mine tråde med billeder af Nikita?

Anmeld

15. april 2011

LenaJohansen

FrøkenHedegaard skriver:

Der er ikke noget BEDRE end at putte - men det er osse en sjældent ting efterhånden, DESVÆRRE

nej det er GULD værd... Da hun var yngre lavede vi ikke andet, men det gled lige så stille ud 

Ja det er yderst sjældent hun putter ved mig.. Men det er dog sket her for 14 dage siden, og hvor var jeg bare lykkelig... Sad dårligt, men kunne ikk nænne at flytte mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.