Dobbelt mord i Odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.630 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. april 2011

TbCp

Har i set det?

Et ægtepar der er blevet skudt ned da de gik tur i skoven...

Jeg synes simpelthen det er skræmmende!!!

Et er de mord der sker i forbindelse med bandekrig, narkoopgør osv... men det her virker helt umotiveret...

Puha... håber snart de fanger morderen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Mira0911

TbCp skriver:

Har i set det?

Et er de mord der sker i forbindelse med bandekrig, narkoopgør osv... men det her virker helt umotiveret...

Kæresten fortalte det igår... har ikke tjekket det ud yderligere... 

Hvor er det bare grimt... Sker bare ALT for meget DK nu synes jeg.... 

Anmeld

15. april 2011

TbCp

MoarJ skriver:

Kæresten fortalte det igår... har ikke tjekket det ud yderligere... 

Hvor er det bare grimt... Sker bare ALT for meget DK nu synes jeg.... 

Ja det er bare rigtig væmmeligt

Anmeld

15. april 2011

Bondepigen

Det er SÅ uhyggeligt. Håber de fanger gerningsmanden hurtig. stakkels ægteparrets børn!

Anmeld

15. april 2011

TbCp

Bondepigen skriver:

Det er SÅ uhyggeligt. Håber de fanger gerningsmanden hurtig. stakkels ægteparrets børn!

Ja det er bare så forfærdeligt!
Der er åbenbart en masse vidner der har set en mand i skoven, de mener han måske er eneboer, og bor I skoven.... men hvorfor pokker skyder han dem (hvis altså det er ham)????

Anmeld

15. april 2011

Bondepigen

TbCp skriver:

Ja det er bare så forfærdeligt!
Der er åbenbart en masse vidner der har set en mand i skoven, de mener han måske er eneboer, og bor I skoven.... men hvorfor pokker skyder han dem (hvis altså det er ham)????

Jaae, hvem ved, men det må jo være et meget sygt menneske. Og jeg tror desværre, at det bliver mere og mere normalen med syge mennesker, som kan være til fare for både sig selv og andre, pga den manglende hjælp til folk som virkelig har brug for det!!!!

Man skal jo helst have hængt sig selv, før man kan få hjælp til noget som er psykisk betinget i dag.... Eller have slået nogen ihjel, så kommer man i fængsel og evt. i behandling... Men hvorfor skal det så langt ud inden... Man burde kunne tvangsindlægge folk. Det kan man osse, men man hører jo mere og mere at ambulancefolk ikke må tage psykisk syge mennesker med, hvis de modsætter sig... Men altså nogle er jo så langt ude, at de ikke kan tænke selv, og så burde andre altså kunne tage beslutningen for dem.

Men der kan jo osse være et eller andet motiv bag. synes bare det er SÅ frygteligt og uhyggeligt!!!

Anmeld

15. april 2011

JustAnotherName

TbCp skriver:

Har i set det?

Nej det havde jeg ikke hørt om - Fy for den lede da. Sikke meningsløst!

Anmeld

16. april 2011

TbCp

Bondepigen skriver:

Jaae, hvem ved, men det må jo være et meget sygt menneske. Og jeg tror desværre, at det bliver mere og mere normalen med syge mennesker, som kan være til fare for både sig selv og andre, pga den manglende hjælp til folk som virkelig har brug for det!!!!

Man skal jo helst have hængt sig selv, før man kan få hjælp til noget som er psykisk betinget i dag.... Eller have slået nogen ihjel, så kommer man i fængsel og evt. i behandling... Men hvorfor skal det så langt ud inden... Man burde kunne tvangsindlægge folk. Det kan man osse, men man hører jo mere og mere at ambulancefolk ikke må tage psykisk syge mennesker med, hvis de modsætter sig... Men altså nogle er jo så langt ude, at de ikke kan tænke selv, og så burde andre altså kunne tage beslutningen for dem.

Men der kan jo osse være et eller andet motiv bag. synes bare det er SÅ frygteligt og uhyggeligt!!!

Jeg giver dig helt ret!

Anmeld

16. april 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Nej det havde jeg ikke hørt om - Fy for den lede da. Sikke meningsløst!

Ja meget! Det er bare så uhyggeligt!

Anmeld

16. april 2011

Ni-ko-li-ne

jah mand....

jeg hader det!!! jeg hader sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.