Udvikling af Legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
437 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. april 2011

RuneCorp

Hej folkens

Jeg er i gang med at skrive speciale om udviklingen af noget nyt legetøj i aldersgruppen 6-10år.

Er der nogen der har nogle inputs til hvad slags legetøj der er fedt/ufedt. Og evt. ønsker eller idéer til noget nyt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

serinasmor

jeg ved det ikke endnu da jeg har en datter på kun 1 år ... men ville bare fortælle dig at du nok får flere svar hvis du i stedet for at skrive i denne undermappe (som er til køb og salg) skriver et indlæg i "ordet er frit" eller "børn 6+"

god påske

serinasmor

Anmeld

15. april 2011

twinboys

RuneCorp skriver:

Hej folkens

Jeg er i gang med at skrive speciale om udviklingen af noget nyt legetøj i aldersgruppen 6-10år.

Er der nogen der har nogle inputs til hvad slags legetøj der er fedt/ufedt. Og evt. ønsker eller idéer til noget nyt?

wii

cykle

førskolebøger

håndbold og fodbold i haven med målnet

Svævebane

spil

puslespil

Anmeld

15. april 2011

RuneCorp

serinasmor skriver:

jeg ved det ikke endnu da jeg har en datter på kun 1 år ... men ville bare fortælle dig at du nok får flere svar hvis du i stedet for at skrive i denne undermappe (som er til køb og salg) skriver et indlæg i "ordet er frit" eller "børn 6+"

god påske

serinasmor

Hej Serinasmor

Det vil jeg så gøre

Anmeld

15. april 2011

twinboys

RuneCorp skriver:

Hej folkens

wii

cykle

førskolebøger

håndbold og fodbold i haven med målnet

Svævebane

spil

puslespil

Det er hvad mine leger med fortiden

Mangler noget vildt drenget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.