Hjælp - Malou er begyndt at skære tænder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. april 2011

smokin

I starten tænkte jeg "hvad pokker er det for en mærkelig lyd?"  men pludselig gik det op for mig at det er Malou der skærer tænder  Hun har fået 2 fine fortænder i overmunden og 3 i undermunden og dem sidder hun nu ivrigt og skærer løs med  Det lyder forfærdeligt - ja det løber mig faktisk koldt ned af ryggen når hun gør det. Hun begynder ligeså snart jeg fjerner sutten, men stopper igen når sutten kommer i munden. 

Hvorfor gør hun mon det? Og tror I at det er en fase? 

Uhhhhh hjælp!!!

KH
Zette 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Halbschön

Zette skriver:

I starten tænkte jeg "hvad pokker er det for en mærkelig lyd?"  men pludselig gik det op for mig at det er Malou der skærer tænder  Hun har fået 2 fine fortænder i overmunden og 3 i undermunden og dem sidder hun nu ivrigt og skærer løs med  Det lyder forfærdeligt - ja det løber mig faktisk koldt ned af ryggen når hun gør det. Hun begynder ligeså snart jeg fjerner sutten, men stopper igen når sutten kommer i munden. 

Uhhhhh hjælp!!!

KH
Zette 

Hej søde.. JA det er bare en fase.. Nicolai begyndte også på det da han fik tænder i overmunden.. Det gik hurtigt over.. Så begyndte han igen her for to måneder siden da kindtænderne kom.. Og det lød virkelig forfærdeligt.. Han var til sit første tandlægebesøg der omkring så jeg spurgte tandlægen, og hun sagde at de gør det fordi der er sket noget nyt i munden, og sp skal det lige prøves af man gør først noget ved det, når de blivende tænder kommer.. Je sov selv med skinne da jeg var lille da jeg skar tænder nicolais 2.periode med at skære tænder er ovre igen

Anmeld

15. april 2011

Gaia

MIn datter skære også tænder. Særligt i starten da fortænderne lige var kommet. Tænkte at jeg skulle stoppe hende, hvilket jeg også gjorde indtil en klog sagdfe, at det kunne være at det var fordi det klør. Så nu lader jeg hende gøre det og ofte gør hun det når rigtig nok når bisserne klør. Tænker at der nok er en million babyer der gør det samme og derfor må de fine mælketænder kunne holde til det på en anden måde end de blivede tænder. Når babyer gør det er det jo faktisk naturligt så deres tænder kan vel holde til det.... prøv at give hende en bidering..måske tænderne klør??

Anmeld

15. april 2011

serinasmor

det er en fase ... som så kommer og går jo flere tænder der kommer til ... men ja .. det er bestemt ikke sjovt at lytte til ..

anyways .. det er i hvert fald sådan det har været herhjemme hvor der nu er 15 tænder i prinsessens mund

Anmeld

15. april 2011

Mor til L&S

Zette skriver:

Uhhhhh hjælp!!!

KH
Zette 

Hej

Da Liva fik de første tænder foroven og forneden skar hun også tænder - TROR det er fordi de at nu har de pludselig tænder og at de kan gøre sådan

Her var de en fase som hurtigt var ovre igen

Anmeld

15. april 2011

TbCp

Jeps det er bare en fase... men det er skrækkeligt at høre på!!!

Jeg proppede en sut i munden på Liva når hun begyndte

Anmeld

15. april 2011

smokin

TbCp skriver:

jeg stikker fingeren ind forsigtigt og siger "Nej skatter det må du ikke"... vi bruger kun sut til trøst og synes det vil være synd at hun skal have den stukket i munden hele tiden... hun gør det konstant.. det er frygteligt!

Anmeld

15. april 2011

smokin

Gaia skriver:

MIn datter skære også tænder. Særligt i starten da fortænderne lige var kommet. Tænkte at jeg skulle stoppe hende, hvilket jeg også gjorde indtil en klog sagdfe, at det kunne være at det var fordi det klør. Så nu lader jeg hende gøre det og ofte gør hun det når rigtig nok når bisserne klør. Tænker at der nok er en million babyer der gør det samme og derfor må de fine mælketænder kunne holde til det på en anden måde end de blivede tænder. Når babyer gør det er det jo faktisk naturligt så deres tænder kan vel holde til det.... prøv at give hende en bidering..måske tænderne klør??

hun gider ikke bideringe.. jeg har ellers prøvet at tilbyde hende mange forskellige..  (har nærmest købt mig fattig) Jeg tror absolut også tænderne kløer. hun sidder med fingrene inde i munden hele tiden og storsavler.

Anmeld

15. april 2011

smokin

R&N skriver:

Hej søde.. JA det er bare en fase.. Nicolai begyndte også på det da han fik tænder i overmunden.. Det gik hurtigt over.. Så begyndte han igen her for to måneder siden da kindtænderne kom.. Og det lød virkelig forfærdeligt.. Han var til sit første tandlægebesøg der omkring så jeg spurgte tandlægen, og hun sagde at de gør det fordi der er sket noget nyt i munden, og sp skal det lige prøves af man gør først noget ved det, når de blivende tænder kommer.. Je sov selv med skinne da jeg var lille da jeg skar tænder nicolais 2.periode med at skære tænder er ovre igen

okay det er jeg meget glad for at høre... virkelig glad!

Anmeld

15. april 2011

Turtles

TbCp skriver:

Jeg gjore det sammen med vores søn..

Han gør det ikke længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.