Ahhhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Diana...

Nå så skrive man et langt indlæg også bliver det hele slettet når man trykker opret fordi henrik lige lavet nummer med siden. Nå men skriver det lige hurtigt igen. Det jeg kan huske ha ha man har vel lidt ammehjerne. 

Nadia vejer 5550g og er 62 lang 

Hun er en sindsyg stærk pige så meget at SP måtte små grine af hende he he. 

Hun kan jo vende sig fra mave til ryg det har hun kunne et stykke tid og er nu begynd og øve fra ryg til mave men det lykkes ikke endnu hun kommer næsten helt om men ikke helt, hun kan rejse sig helt op på benene ved armeløft også prøve hun at sætte sig op når hun ligge hos os. SP sagde at det var ekstra vigtig at hun kom på maven så hun kunne styrke sin ryg lidt mere for hun kunne godt se hvor det bar hen med hende. 

Jeg skal til at suplere med flaske ikke fordi hun ikke bliver mæt men fordi hun skal hænger i mig 2 gang i timen så for at hjælpe både hende og jeg til en bedre rytme og længere lure synes hun det var en godt ide med flasken for ellers kan hun godt se at jeg bliver skør. 

Nå men dette var sidste SP besøg hun ser ingen grund til at komme tilbage igen så det jo fint. Jeg kan selvfølgelig ringe til hende hvis jeg har brug for det og så der åbenthus en gang om måneden hvor jeg kan komme op og få hende vejet hvis jeg vil det. 

Så super besøg og nu sover Nadia så jeg skal have mig en varm leverpostej mad med masse af agurk MUMS. 

Rigtig dejlig dag til jer alle. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

DK

Hvor dejligt nyheder Diana! Hvor er det fedt at hun er så langt fremme motorisk! Herhjemme bliver vi stadig violette i hovederne når vi skal ligge på maven og løfte hovedet (og ja, jeg skrev VI) Men sejt at hun også ligger an til at rulle!!!

Jeg glæder mig til at se hvor stor hun er blevet d. 26!

God weekend!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.