Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vær forberedt på at blive kaldt Anna eller AK, hvis du vælger Anna-Katrine.. Jeg hedder selv noget der minder om, og selv mine forældre siger AK, til trods for de valgte navnet i sin tid..
Bare et råd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: Vær forberedt på at blive kaldt Anna eller AK, hvis du vælger Anna-Katrine.. Jeg hedder selv noget der minder om, og selv mine forældre siger AK, til trods for de valgte navnet i sin tid.. Bare et råd
Navnet Ann, er et flot navn...
Ann-Katrine?
Så mindes du stadig din oldemor på sin vis, samtidig med at du beholder dit gamle navn (kaTRINE)
KaLee skriver: Ann-Katrine? Så mindes du stadig din oldemor på sin vis, samtidig med at du beholder dit gamle navn (kaTRINE)
Ann-Katrine? Så mindes du stadig din oldemor på sin vis, samtidig med at du beholder dit gamle navn (kaTRINE)
Anonym skriver: Præcis, men stadig er Trine ikke fremtrædende i navnet og navnet får stadig en anden betydning.
Præcis, men stadig er Trine ikke fremtrædende i navnet og navnet får stadig en anden betydning.
præcis..
jeg havde nok valgt den løsning. Ann-Katrine eller Anna-Katrine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128