Update! På ændring af navn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

otlitrom

Vær forberedt på at blive kaldt Anna eller AK, hvis du vælger Anna-Katrine.. Jeg hedder selv noget der minder om, og selv mine forældre siger AK, til trods for de valgte navnet i sin tid..

Bare et råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Vær forberedt på at blive kaldt Anna eller AK, hvis du vælger Anna-Katrine.. Jeg hedder selv noget der minder om, og selv mine forældre siger AK, til trods for de valgte navnet i sin tid..

Bare et råd

Ja ved godt at der kan komme andre "navne" med selve navnet

Anmeld

15. april 2011

Mira0911

Navnet Ann, er et flot navn... 

Anmeld

15. april 2011

Mutti2B

kitty skriver:

Bare et råd

Jeg hedder Ann K....... og jeg bliver også kaldt for AK :-). Dog ikke af min far :-). Til TS: jeg synes du skal vælge Anna-Katrine. Med bindestreg. Synes Ann er så hårdt og ikke særlig pænt. Hedder det selv :-(

Anmeld

15. april 2011

eElak

Ann-Katrine?

Så mindes du stadig din oldemor på sin vis, samtidig med at du beholder dit gamle navn (kaTRINE)

Anmeld

15. april 2011

Lou87

KaLee skriver:

Ann-Katrine?

Så mindes du stadig din oldemor på sin vis, samtidig med at du beholder dit gamle navn (kaTRINE)

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

Ann-Katrine?

Præcis, men stadig er Trine ikke fremtrædende i navnet og navnet får stadig en anden betydning. Men vil ikke rigtig undvære Anna.

Anmeld

15. april 2011

eElak

Anonym skriver:

Præcis, men stadig er Trine ikke fremtrædende i navnet og navnet får stadig en anden betydning.

præcis.. 

jeg havde nok valgt den løsning. Ann-Katrine eller Anna-Katrine 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.