børne klip...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.225 visninger
43 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Guldet

Jeg synes Laura trænger til at blive klippet... sidst hun blev klippet gav jeg 250 kr.. og det synes jeg godt nok var pebret.. men det var lige op til jul og alt var optaget..

har lige ringe til en anden frisør, for lige hører hvad de skulle have for en børneklip. ( 2år) de skulle have 220.. er det bare mig eller er det ik helt vildt dyrt??

hva gir i for jeres ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

mamax3

LAURAS MOR skriver:

Jeg synes Laura trænger til at blive klippet... sidst hun blev klippet gav jeg 250 kr.. og det synes jeg godt nok var pebret.. men det var lige op til jul og alt var optaget..

har lige ringe til en anden frisør, for lige hører hvad de skulle have for en børneklip. ( 2år) de skulle have 220.. er det bare mig eller er det ik helt vildt dyrt??

hva gir i for jeres ?

Her klipper min mor mine...

Men ellers koster det mellem 150 og 250 at få dem klippet... 

Anmeld

15. april 2011

GUSO

Hej.. Jeg giver 185 men det er også i Svendborg!! Og hun er iøvrigt 1 år.. Camilla

Anmeld

15. april 2011

Sara.

LAURAS MOR skriver:

hva gir i for jeres ?

puha troede slet ikke det kostede så meget.... det synes jeg er mange penge at ta. Men selvf. kan det være det er svært hvis børnene ikke sidder stille eller sådan, men alligvel. Det vel næsten voksen pris?

min mor klipper mine.

Anmeld

15. april 2011

B&J

Min dreng er 1år og ham giver vi 150kr for

Anmeld

15. april 2011

JulieE

Mine bliver normalt klippet af en af min svigermors veninder, men når sidst vi havde Jacob på 7 år til frisør slap jeg med 119 kr

Anmeld

15. april 2011

Guldet

mamax3 skriver:

Her klipper min mor mine...

Men ellers koster det mellem 150 og 250 at få dem klippet... 

Dejligt at du har din mor til at klippe dem

Anmeld

15. april 2011

Guldet

GUSO skriver:

Hej.. Jeg giver 185 men det er også i Svendborg!! Og hun er iøvrigt 1 år.. Camilla

oki.. tror du der er forskellige priser på en 1 årig klip og en 2 årig?

Anmeld

15. april 2011

qp

LAURAS MOR skriver:

hva gir i for jeres ?

Jeg klipper selv

Anmeld

15. april 2011

Guldet

lærkes_mor skriver:

puha troede slet ikke det kostede så meget.... det synes jeg er mange penge at ta. Men selvf. kan det være det er svært hvis børnene ikke sidder stille eller sådan, men alligvel. Det vel næsten voksen pris?

min mor klipper mine.

Ja synes det virker dyrt.. men ja du har nok ret, i og med at børn tit kan sidde urolig.. men det sys jeg bare ik man kan tage med i prisen..

Ja jeg tør da slet ik selv gå til frisør.. hihi det koster da knaster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.