Et fredags smil fra Laura (O;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. april 2011

HeidiGade

Laura sender jer et dejligt fredags smil (O;

Ha' en fantastisk dag.

Knus Heidi og familie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Stine Raaholt

århhh... så er der dømt tilfreds baby

mega cute...

også god fredag til dig...

kram S

Anmeld

15. april 2011

Tanja1234

Hvor er hun dejlig... Stort tillykke med hende. Gætter på at i også har en meget stolt storebror

Anmeld

15. april 2011

Line Højdal

Nårhhh et skønt billede... hvor er hun bare yndig!!

Uhh, jeg tør slet ikke tænke på hvad den slags gør ved et moder-hjerte... smelte, smelte, smelte

Anmeld

16. april 2011

HeidiGade

En stolt storebror og en glad lillesøster 

Anmeld

18. april 2011

lhn89

Heh. Hvor er det dog et fantastisk billede 

Anmeld

20. april 2011

deline

Hvor er hun dog bare fantastisk- og at du har kunne fange det på et billede er da skønt  synes Filuca gør det så kort at jeg ik når at fange det men det smelter alligevel moderhjertet hver gang de får de små smiletrækninger............

Og hvor er det sjovt at vores små prinsesser er født det samme sted den samme dag.... Hvornår fkom hun til verden 

Stort tillykke endnu engang til hele jeres lille familie

<3 Line

Anmeld

21. april 2011

HeidiGade

deline skriver:

Hvor er hun dog bare fantastisk- og at du har kunne fange det på et billede er da skønt  synes Filuca gør det så kort at jeg ik når at fange det men det smelter alligevel moderhjertet hver gang de får de små smiletrækninger............

Og hvor er det sjovt at vores små prinsesser er født det samme sted den samme dag.... Hvornår fkom hun til verden 

Stort tillykke endnu engang til hele jeres lille familie

<3 Line

Hej Line

Det var kæresten Martin, der lige fangede "smilet" med kameraet. Ved jo godt, at det ikke helt er et rigtigt smil, men vi lader nu som om alligevel, for det ser jo meget sødt ud og som forældre er man jo helt solgt 

Jeg fødte Laura den 10. april klokken 14:42 og måtte blive på Herlev i 2 dage på grund af kejsersnittet. Jeg var ellers klar til at tage hjem om aftenen, men næh nej, den gik ikke.

Heidi

Anmeld

25. april 2011

kaka4

Fantastisk billede :-) godt billede som farmand har fanget der. Luca smiler en masse (ubevidst) men jeg har nu aldrig nået at fange det på et billede, desværre. men det kommer nok :-)

kram kaka4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.