HopinWishin skriver:
Øv.. er egentlig overraskende motiveret for vægttab pt. Så jeg tog straks på en løbetur i mandags.... (har tidligere døjet med min hofte - vidste ikke hvorfor det var begyndt at gøre så ondt) Men i mandags efter løbeturen, fandt jeg da ud af hvorfor... Det er altså pga løb..... og det er bare så træls, for synes løb er den letteste form for motion, det er gratis og man kan gøre det når man har lyst..
Er der nogle af jer der kender nogle øvelser man kan lave, eller andre tricks til at stabilisere hoften mens man løber...? evt. nogle hjemmesider... ?
Hej.
Det var da virkelig en træls viden at få sig. Men jeg synes, du skal opsøge læge og fys. Måske har du et knæk, gigt, nerve, muskel ell noget, der sidder fast i ryggen.
Min mor er godt nok noget gammel
54 år
Men hun løber på begynderniveau. Hun har fået konstateret slidgigt i ryggen, skævhed i ryggen og noget med to discos. Men hun løber og kan løbe i hendes tempo, som faktisk ikke er såå langsomt igen. Så gør det ikke ondt på hende. Hun skal lave øvelser for at styrke hendes rygmuskler.
Ved self ikke om det er det, du har, men jeg synes klart du skal søge læge og komme til fys.
VH Kloster
Anmeld