Løb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. april 2011

HopinWishin

Øv.. er egentlig overraskende motiveret for vægttab pt. Så jeg tog straks på en løbetur i mandags.... (har tidligere døjet med min hofte - vidste ikke hvorfor det var begyndt at gøre så ondt) Men i mandags efter løbeturen, fandt jeg da ud af hvorfor... Det er altså pga løb..... og det er bare så træls, for synes løb er den letteste form for motion, det er gratis og man kan gøre det når man har lyst..

Er der nogle af jer der kender nogle øvelser man kan lave, eller andre tricks til at stabilisere hoften mens man løber...? evt. nogle hjemmesider... ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Kloster

HopinWishin skriver:

Øv.. er egentlig overraskende motiveret for vægttab pt. Så jeg tog straks på en løbetur i mandags.... (har tidligere døjet med min hofte - vidste ikke hvorfor det var begyndt at gøre så ondt) Men i mandags efter løbeturen, fandt jeg da ud af hvorfor... Det er altså pga løb..... og det er bare så træls, for synes løb er den letteste form for motion, det er gratis og man kan gøre det når man har lyst..

Er der nogle af jer der kender nogle øvelser man kan lave, eller andre tricks til at stabilisere hoften mens man løber...? evt. nogle hjemmesider... ?

Hej.

Det var da virkelig en træls viden at få sig. Men jeg synes, du skal opsøge læge og fys. Måske har du et knæk, gigt, nerve, muskel ell noget, der sidder fast i ryggen.

Min mor er godt nok noget gammel  54 år  Men hun løber på begynderniveau. Hun har fået konstateret slidgigt i ryggen, skævhed i ryggen og noget med to discos. Men hun løber og kan løbe i hendes tempo, som faktisk ikke er såå langsomt igen. Så gør det ikke ondt på hende. Hun skal lave øvelser for at styrke hendes rygmuskler.

Ved self ikke om det er det, du har, men jeg synes klart du skal søge læge og komme til fys.

VH Kloster

Anmeld

16. april 2011

Isabels-mor

HopinWishin skriver:

Hej

Surt med din hofte, der vil jeg helt klart sige du skal have fat i din læge for han/hun har sikkert nogle øvelser du kan bruge som vil hjælpe..

Men i mellemtiden kan du cykler eller gå i et hurtigere tempo, som de hofte kan klare.. Så længe du får de puls op og holder den oppe, er det lige meget om du løber eller går

Held og lykke

Rikke

Anmeld

16. april 2011

StineW

HopinWishin skriver:

Godaften.

Hvor er det da surt med din hofte, me som de andre skriver så afsted til lægen med dig. Det skal da helt klart undersøges.

Hvis du finder ud af at du ikke akn løbe igen, så vil jeg anbefale dig at anskaffe dig en crosstrainer. Jeg har i min sidate graviditet lidt af bækkenløsning fra 12+3 ( fødte den 8/4 ) men jeg købte en crosstrainer da jeg var ca 30+0. Den stod jeg på lige til 40+4 incl veer den sidste dag( fødte 40+5 ). Jeg købte en hvor det store hjul sidder foran, og det var det der gjorde at jeg kunne bruge den.

Her får du ingen stød op i hofte eller bækken, så det kan være det kan gå for dig også.

Held og lykke med det hele.

Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.