Termin 30. juli :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.524 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. januar 2008

~MetteM~

Ja, indtil videre hedder min termin 30. juli, men da jeg ikke har været til NF-scanning endnu regner jeg med, at min termin rykker sig et par dage eller mere ind i aug., det gjorde den i hvert fald i min sidste graviditet.
Jeg glæder mig til at høre fra andre som har termin i aug. 2008 :)
Kh
Mette, mor til Maja fra aug. 05 og 10+1 med lillesøs/-bror.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2008

sisimor

hej jeg hedder rikke og har sille fra sep.05 og venter en lille nu 13 aug08 glæder mig til at se om dette bliver en god side herinde:D

Anmeld

8. januar 2008

Camillasiv

Hejsa

Jeg hedder Camilla og har Ida fra sep. 2005 og venter en lille filur til august...Omkring 3. august :)

Anmeld

9. januar 2008

~MetteM~

Hej Rikke,
Ja, vi må jo håbe, at der er flere der tilslutter sig siden herinde, indtil videre er der jo ikke den store gang i div. termins-/mødregrupper, men mon ikke det kommer - der er da gang i ordet er frit :)
Kh
Mette

Anmeld

9. januar 2008

~MetteM~

Hej Camilla,
Hyggeligt at se dig herinde også :) Har du helt opgivet NB?
Håber du er ovenpå igen.
Kh
Mette

Anmeld

9. januar 2008

Camillasiv

Hej Mette

Nej har nu ikke opgivet Netbaby. Fik bare et fif fra en veninde (Tascia) om at siden her var helt ny...
Nu skal jeg lige være sikker på du er den Mette jeg tror du er. Dine forældre bor i Ring? :)

Hilsner herfra Camilla

Anmeld

9. januar 2008

~MetteM~

Hej Camilla,

Ja, jeg er nemlig lige nøjagtigt den Mette du tror jeg er :)
Nu har mine forældre sørme købt en byggegrund i Auning.. Så på et eller andet tidspunkt, så flytter de derind.. Pyha, tænker bare om min far nu kan undvære sine dyr, men han er jo ingen vårhare mere.. og det kunne da også være rart med en morfar der kunne komme med mormor herover lidt oftere, så det glæder vi os til :)

Kh
Mette

Anmeld

12. januar 2008

Camillasiv

Hej Mette

Sikke fedt de har købt grund der..Hvor i Auning er det?
Så må din far jo have en lille hund, men kan godt se hvis han er vant til køer og grise? så er det noget af en forandring :$
Så får i nok snart en fuldtidsmorfar igen...hæhæ.

Hvad arbejder du egentlig med?

Og noget helt andet. Har du fået en tryghedsscanning?

Hilsner herfra Camilla

Anmeld

15. januar 2008

~MetteM~

Hej Camilla,

De har købt en grund på en udstykning der hedder "Moselunden" - det ligger i nærheden af Klibovænget (tror jeg det hedder). De har en bette hund, gravhund - der hedder Uffe, men han er efterhånden en ældre herre på 11 år.

Jeg har ikke fået en tryghedsscanning, men tror efterhånden den er god nok. Her i weekenden har jeg måttet ligge på langs med den værste kvalme ever - og opkast - føj!

Lige pt er jeg arbejdssøgende, men arbejder inden fro kontor. Desværre bor vi i et område hvor der ikke ligefrem er så meget få på kontor medmindre man vil arbejde med bogholderi, men det er ikke lige mig - så jeg påtænker at tage noget i en institution som pædagogmedhjælper, for jeg ELSKER børn :)

Kh
Mette

Anmeld

4. marts 2008

Balderson

Hej

Jeg hedder Jill og jeg venter med længsel på mit første barn (L)

Jeg er sat til den 11. August ;)

Er spændt på om jeg bliver rykket frem i min termin.. Det blev jeg til den første skanning (med 14 dage) og fik at vide at jeg havde en stor spunk, så kunne godt forvente at få en ny terminsdato når jeg skulle skannes igen :)

Håber da vi kan få gang i snakken herinde.. Om alt mellem himmel og jord..

Mvh

Jill

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.