Jeg har simpelthen fundet ud af at det hjælper at brokke sig he he. Jeg brokker mig over min krop snyder mig og jeg føder samme dag, jeg brokker mig over kolik og det ændre sig til at vi kan hjælpe hende for det meste også brokker jeg mig over at hun ikke vil sove i barnevogn eller køre i bil og det ændre sig dagen efter jamen altså brok er godt 
Nå men det går jo fint her hun er blevet en super glad pige i hendes lege timer, hun er meget svær at finde en rytme med også hænger hun i patten konstant og sover MAX 45 min af gangen. Jeg har meget svært ved at komme ind i en rytme denne gang ved ikke om det mig der bare er en spade eller hvad, men SP kommer idag for at veje hende så vi kan finde ud af om det fordi hun er sulten.
Hvis det ikke er derfor hun er så svær håber jeg vi kan få nogen råd til at få en bare nogen lunde rytme ind for det her gør mig skør. Jeg prøvet at give en flaske i går og det var 45 min efter hun havde ligget ved begge bryster og der tog hun 110 ml og sov 1 1/2 time det er det længeste hun har sovet i snart 3 uger.
Men ud over det går det super hun vil frem i livet og er også begynd og grine med lidt lyd også er storebror jo bare SÅ sjov 
Ang. mig selv svinger det meget op og ned denne uge har været en hård uge fordi jeg har været alene da manden har været nød til at arbejde aften også så jeg har stort set ikke set ham. Men jeg er ved at starte op som kanin avler og det hjælpe mig meget så jeg ikke sidder og synker ned i mine egne dumme tanker.
Men alt i alt går det faktisk ok især med hende selv om det er mega hård med at det patte hængerri og - søvn nat og dag.
Jeg ked af at jeg ikke er så god til at svare mere, men satser på jeg snart får lidt mere mig tid som jeg kan bruge op B.
Knus Diana 
Anmeld