Update fra os.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Diana...

Jeg har simpelthen fundet ud af at det hjælper at brokke sig he he. Jeg brokker mig over min krop snyder mig og jeg føder samme dag, jeg brokker mig over kolik og det ændre sig til at vi kan hjælpe hende for det meste også brokker jeg mig over at hun ikke vil sove i barnevogn eller køre i bil og det ændre sig dagen efter jamen altså brok er godt 

Nå men det går jo fint her hun er blevet en super glad pige i hendes lege timer, hun er meget svær at finde en rytme med også hænger hun i patten konstant og sover MAX 45 min af gangen. Jeg har meget svært ved at komme ind i en rytme denne gang ved ikke om det mig der bare er en spade eller hvad, men SP kommer idag for at veje hende så vi kan finde ud af om det fordi hun er sulten. 

Hvis det ikke er derfor hun er så svær håber jeg vi kan få nogen råd til at få en bare nogen lunde rytme ind for det her gør mig skør. Jeg prøvet at give en flaske i går og det var 45 min efter hun havde ligget ved begge bryster og der tog hun 110 ml og sov 1 1/2 time det er det længeste hun har sovet i snart 3 uger. 

Men ud over det går det super hun vil frem i livet og er også begynd og grine med lidt lyd også er storebror jo bare SÅ sjov 

Ang. mig selv svinger det meget op og ned denne uge har været en hård uge fordi jeg har været alene da manden har været nød til at arbejde aften også så jeg har stort set ikke set ham. Men jeg er ved at starte op som kanin avler og det hjælpe mig meget så jeg ikke sidder og synker ned i mine egne dumme tanker. 

Men alt i alt går det faktisk ok især med hende selv om det er mega hård med at det patte hængerri og - søvn nat og dag. 

Jeg ked af at jeg ikke er så god til at svare mere, men satser på jeg snart får lidt mere mig tid som jeg kan bruge op B. 

Knus Diana 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Marco2

Kender godt det med at man bare skal sige det, så ændrer det sig.

Her er det bare modsat, at når man lige har sagt at hun sover igennem, for så næste nat at vågne 100 gange 

Eller sige at hun sover hele tiden, for så at blive kaldt på flere gang mens man er i babybio 

Men dejligt at hun har fået det bedre og er i bedre humør i hendes vågne timer.

Og ja, de der tider hvor man er alene om aftenen med begge unger er altså så hårdt. Her prøver T at lægge hans "ting" om aftenen til lidt senere på aftenen så han er her til putning. Men Emily er nu heldigvis en sød pige når jeg er alene, og forstår godt at mor ikke kan være alle steder på en gang når Smilla er vågen.

Lyder spændende dit kanin-avler-projekt  Var det ikke om det ham fra en julekalender var, eller husker jeg forkert? Bor I på en gård? Og hvad går det ud på? Avler du til slagtning? Eller pelsning?

AG

Anmeld

15. april 2011

CA

He he - ja det var også brok de satte min fødsel i gang, så kender godt tricket

Dejligt det går bedre med hende! Det ku da godt lyde som om hun var sulten. Det er da træls at amme konstant og lidt længere lure ville da være at foretrække for både hende og dig! Jeg håber I finder en løsning sammen med SP!

Puha det er hårdt at være alene hele dagen synes jeg. Ved ikke hvordan jeg skulle klare en hel uge 

Held og lykke med kaninavleriet...

Anmeld

15. april 2011

Diana...

Kender godt det med at man bare skal sige det, så ændrer det sig.

Her er det bare modsat, at når man lige har sagt at hun sover igennem, for så næste nat at vågne 100 gange 

Eller sige at hun sover hele tiden, for så at blive kaldt på flere gang mens man er i babybio 

Men dejligt at hun har fået det bedre og er i bedre humør i hendes vågne timer.

Og ja, de der tider hvor man er alene om aftenen med begge unger er altså så hårdt. Her prøver T at lægge hans "ting" om aftenen til lidt senere på aftenen så han er her til putning. Men Emily er nu heldigvis en sød pige når jeg er alene, og forstår godt at mor ikke kan være alle steder på en gang når Smilla er vågen.

Lyder spændende dit kanin-avler-projekt  Var det ikke om det ham fra en julekalender var, eller husker jeg forkert? Bor I på en gård? Og hvad går det ud på? Avler du til slagtning? Eller pelsning?

AG

Åhh ja den kender jeg også godt "Ej nu har hun sovet en helt time VUP VUP" også vågner man GRRR. Der skal man bare lade vær med at sige noge griner. Lucas har sovet igennem i over en ugen nu men jeg tør ikke sige jaaa endelig efter 2 år sover han igennem griner håber ikke det tæller at jeg skrev det griner 

Det dejligt hun kan er så god til det, det er Lucas ikke man han er også kun lige blevet 2 Men det er blevet nemmer men det jo klart når hun også er blevet bedre. 

Nej nej nej IKKE til slagtning eller pels, det er til kæl, hop og udstilling. Det er rigtig spændende, jeg var slet ikke klar over kanin verden er så stor som den er, det er mega spændende. Nej jeg bor ikke på en går men i alm hus og der har vi en garage der kun bliver brugt til rod så den er vi ved at tømme helt og er igang med bygge de første 4 bure. Jeg har fået ideen af Pia. Det hjælper rigtig meget på mig at jeg har det at lave for det noget jeg elsker og nyder og Lucas elsker at være med til at hjælpe og så det skide hyggeligt og når jeg kommer lidt mere ind i det og skal til at træne hop osv så tror jeg det bliver mega sjovt 

http://www.youtube.com/watch?v=ce4pCDdeCIg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.